خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

اگر تاجر هستی؛ زرنگ باش...

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ

چه بد معامله ای است

که

دنیا را بهای خود بدانی

و

 آن را در عوض آن چه 

نزد خدا

برایت فراهم است؛

بگیری!



 +خطبه 32 نهج البلاغه

 اقسام مردم

 

+توصیه می کنم این بند رو حتما کامل بخونید.

 متن عربی پست بی نظیر بود.

۹۴/۰۲/۰۱
پاک باخته

نظرات  (۱۱)

ان شاء الله تاجر زرنگی باشیم 
پاسخ:
ان شاء الله
فدای تو مهندس
خوشحال شدم آنلاین دیدمت :***
مواظب خودت باش
التماس دعای فرآوان :*
پاسخ:
قربانت
ولی من علوم پایه خوندم هاااااااااااااا
ما نیز
:*********
چشم 
تو هم مراقب باش

حاجت روا به خیر
محتاجم
;))
:**
4نفر کیا هستن که عاشقانه های دوتا مهنّسِ بدبخت بیچاره فقیر و بیکار و بی عار رو می خونن هوممممممم؟!؟
نکنه موردِ موردِ نظر هم بینشونه من بزنم به چاک هوممم
پاسخ:
نمی دونم مهنِّس جان
تو پنل من که 1 آنلاین هست
اونم تویی...
هعییییییییییییییییییییییییییییییییی
دست رو دلم نذاره که اگه بیاد حسابی به خدمتش میرسم
معلوم نیست الان کجاست
والا
تصخیره کیه؟؟
هوم؟؟؟
نباوووووووووو این چه حرفیه
هم فال هم تماشا
حالا تو راضی شو من ببرمت گینه بیسائو
ببین میاد یا نه :|
همون دیگه من اسکاندیناوی که بودم از پشت پنجره نشسته بودم داشتم قهوه عصرمو می خوردم که
دیدم یه بابایی سنگ میزنه به شیشه
اولش فک کردم بروبچ اسکاندیناوی هستن
نگاه کردم دیدم یکی سوار جیگر شده این همه راهو کوبیده اومده تا اسکاندیناوی که منو بزنه
یه همچین موزمارِ مارموزی هست این بشر
نگا به مهلبونیش نکن
اون صفت رو چسبوند به دمبش منو خر کرد بعنوان همزاد انتخابش کردم دیگه
وگرنه خدا شاهده از همون اول من ترجیح می دادم ******** همزادم باشه

پاسخ:
همین جایی که من هستم از گینه بیسائو بدتره
خخخخخخخخخخخ
من که حرفی ندارم
ولی
تو راضی جوون مردم از دل تنگی بمیره؟؟؟
من بی مخاطب بشم تو راضی میشی آیا؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخ
آره دیگه اون پول به ماشین نمیده
تازه خوبه پیاده نیومده
:)))))))))
نه نه
بچه خوبیه
خخخخخخخخخخخخ
مهلبونه
فقط دلم موخواد خفش کنم
منو هر روز می بوسید تا بیدار شم تو سفر
:))))))))))
اون ستاره ایه کیه؟؟؟
هوم؟؟؟
من که نفهمیدم خودشه
والا
اوهوم کلن عادت نداره کامنت بخونه تو وبلاگ یکی فقط سک سک میکنه میزنه به چاک
منتهی اگه من ازش اسمی بیارم تو یه وبلاگ تو جزایر گینه بیسائو
بعد اون وبلاگ رو ببرم تو سرزمین های اشغالی مدفون کنم
بعد حزب الله به حول و قوه الهی بزنه شتو پت کنه اون سرزمین رو
بعد خاکستر همون وبلاگ رو باد بیاره به سمت جزایرلانگرهاس
موردِ موردِ نظر پیداش می کنه و میخونه مشت محکمی میزنه به دهان یاوه گویان که من باشم
می گی نه امتحان کن
بذار من وبلاگت رو ببرم گینه بیسائو ببین میاد پیداش میکنه یا نه
پاسخ:
خخخخخخخخ
همون وب خودتو که بردی
اسکاندیناوی بر باد دادی کافیه
:)))))))))))))))))))))))))))
مورد مورد نظر از کی تا حالا هک یاد گرفته؟؟؟
عجباااااااااااااااااااااااااااا
این روزا سرش حسابی شلوغه بالام جان
:)))))

وب ما از جاش جم بخوره؛
قلب ملت از جا کنده میشه...
الکی مثلا من مخاطب خاص دارم
://////////////

اگه اومد بدون اینکه تو بهش بگی و شت و پتت کرد؛
جایزه داری
واقعن ازت متشکرم بابت لطفی که به جامعه کامنترها می کنی
پاسخ:
خخخخخخخخ
چه کنیم برا شادی دل بی بی
همینه که از دستمون بر میاد
باشد که ببریمون منطقه آزاد
با اون ماشینا دور دور کنیم

+
خیالت راحت اون نمیاد کامنتای منو بخونه
والا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** ** *** **** ***** فیروزه ای  *** **** * ** ** ***** ****** فیروزه ای ** **** ** * *** *** فیروزه ای**** ****** ****** **** فیروزه ای * *** ** ***** ** ** **** ****** *** ** ***** *** *** ** ***** **** **** ***** ******
*** **** **** ** ***** **** *** ***** ** **** ***** ***
*** *** *** ** **** **** ******
** *** ** **** **** ** **** *** ** ***
***** ** **** **** **

پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
من یا باید تایید نمی کردم این کامنت رو
یا باید ستاره ایش میکردم
:)))))))))))
دستش درد نکنه
تا تو باشی فرت و فرت حذف نکنی
والا
پیشنهاد می کنم تا یکماه آینده هوجـــــــــ کلیلکی نکن چون به روز نمیشم :)
یه شیرپاک خورده ای هکم کرده پسورد وبلاگمو ندارم قراره اردیبهشت که تموم شد پس بده پسوردمو
:)))
پاسخ:
اواااااااااااااااااااااااااااااا
چرا؟؟؟
کی؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
عزیزم
دستش طلا
حالا چرا تا اردیبهشت؟؟؟
بابا مهندس تو که این کاره ای
بزن شویدش کن
والا

بعد چجوری بهت خبر داده کی میده پسوردتو؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخ

از طرف من ببوسش اون عزیز رو
چقـــــــــــــدر رو داری شما عزیزم
هزینه یادذآورسی رو شما باید به حساب من کارت به کارت کنید نه من
من که نمیام تو ذهن تو
تئو میای تو ذهنه من پس باید هزینش رو هم بدی
وقت سلولهای خاکستری مغزمو می گیری پولم می خوای
نچ نچ
از اون اصفهونیِ مقتصد که اسمش رو نمی برم تو دیگه نوبرتری والا پول دوستِ بووووووووووققققققققق
پاسخ:
چیزی نیست که
تازه اینا خجالتی بودنماااااااااااا
خخخخخخخخخخ
من؟؟؟
دانشجو
فقیر
بیکار
تازه کسی رو هم نداریم بهمون پول بده
دلت میاد پول بگیری؟؟؟
خخخخخخخ
سلولات تو حلقم
خخخخخخخخ
تنمون به تن اون اصفهانیه اسمشو نبر خورده دیگه
:)))))))))))))
فکر می کردم با نوشتن قهری :)
با اینکه خودم استادِ حذف و تعطیلیه وبلاگم
اما اعتراف می کنم رو وبلاگ های نیمه تعطیل و تعطیل کلیک نمی کنم
دلم می گیره
یاد شهریور و شروع پاییز رو قلبم سنگینی میکنه
به هر حال خوشحالم که هستی


پاسخ:
منم خوشحااااااااااالم که هستی
خب ما که هر روز وبتو چک میکنیم 
ببینیم کی به روزی
:))))
سلاااااااااااااااااام پاکی
ای جانم تو برگشتی
من فک میکردم هنوز تو قهری :****
اصن ماه ماهه توئه ها
من ثانیه به ثانیه یادت می افتم

پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااام
جونت بی بلا
با کی قهرم خوشمله بالام؟؟؟
اون پستای رمز دار رو که خیلی وقته بروز میکنم :/
ای جان ای جان
:*******

واقعا؟؟؟
خدا کنه حاجت روا شم
والا

منم زیاد به یادتم
مخصوصا تو گلزار و اینا

هزینه یاد مام میشه 5 تومن
کارت به کارت کن
:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی