خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات


 کمتر از یک قدم به آغوشت؛ با خودم گفتم استخاره کنم


                                                        آیه آدم آمد و گندم؛ چه بگویم در جواب خدا؟؟؟



 +شاعر: علی کریمیان

 +عنوان: رضا احسان پور

۹۴/۰۲/۱۸
پاک باخته

نظرات  (۷)

۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۲۰ انسان نیازمند
توی آغوشت عجب آرامشی خوابیده است
من  در آغوشت که می گیرم...دلم آشوب نیست
پاسخ:
دلم آشوب نیست....
آه...
پاکی گلی دیدم اومدی ذوق کردم هی رفتم تو فاز طنز کامنت قبلیمم ی چی تو همون مایه ها بود ولی اصلش واقعیت داشد... پرواز با سیب :)))))))))))) خدا خیرت بده روح و روانمو شاد نموییدی
پاسخ:
عزیزی حسنا جوووووووونی
خخخخخخخخ

خدا سیب مونو خیر بده که دیوونمون کرده روان پاک شدیم
والا...
پاکــــــــــــــــــــــــی حباست باشه چ دعایی مینمویی یا اگ برآورده شد چ خاکی تو سرم کنم خو؟ آدم عاشق بشه ولی هبوطش چیه تاااااااااااازه اون حضرت آدم بود ک خدا توبشو قبول کرد ما ک ول معطلیم
پاسخ:
هووووووووووووم
من دعا کردم آیا؟؟؟

ان شاء الله با سیبت پرواز کنی سمت خدا
خوبه آیا؟؟
ای بابا ای بابا... خو اگ این قضیه پیش نمیومد اصن معلوم نبود ما اینورا بیایم ک همون بالا مالاها حالشو میبردیم والا

پاسخ:
نچ نچ
سیب خور که شدی حال و احوالتو می پرسم حسنایی
:)))))))))))))
این لبخند ریش دار ما رو علی الحساب داشته باش
:)))))))))))
همچی کم قضیه ای نبوده ها... من شاکیم
پاسخ:
عاشق نشدی حسنا جان
اگه روزگار عاشقی تو دیدم ازت می پرسم کم بوده یا نه
به جد ما چکار دادری اصلا هوم؟؟؟
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۱۴ انسان نیازمند
راستی زیارت قبول

اسمشونو درست کن
خخخ
پاسخ:
ممنان 

اسم کیو؟؟؟
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۱۰ گمـــــــشده :)
زیارت قبول باشه پاکی جووون..:*
پاسخ:
سلام یسرا جوونی
ان شاء الله قسمتت
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی