خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ادرکنی یا مولا...

شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ب.ظ

 کرم

 کریم

 کرامت

 همه اش برای من؛

 حسن ع

 را معنا می دهد...


 چقدر این روز ها بی تاب 15 رمضانم...

 چقدر دلم می خواهد؛

 بروم و به مادر تبریک بگویم...


 +الهی شکر که شیعه ام


 +اولین بار این مداحی رو مشهد شنیدم

 تو جشن ولادت آقام حسن ع...

 عاشق این مداحیم...


 +اون شب دستامونو حنا بستیم 

 برای شهادت

 یادش بخیر...

 چقدر شیطنت کردیم...


 به نظرم خوشبختی یه زن اینه که

 دوست داشته باشه؛

 پسراش شبیه باباشون باشن...

                                              لالایی مادر برا گل مولا حسن اشبه ابک یا حسن (کلیک)

۹۴/۰۲/۱۹
پاک باخته

نظرات  (۱۵)

دگر صاحب خوشی ها خود بهتر داند کدام خوشی ها را گویم :-"

باشد حالا که تقسیم نمکنی اصراری نیس. .. ما خودمان در خوشی تان حضور می یابیم اصن:))))
پاسخ:
خخخخخخخ
نوچ نوچ
صاحب خوشی ها کجاست آیا؟؟؟

تشریف بیارید
قدوم مبارکتان بر چشم
والا
کی بخیله
دعا کنید خوشی ها بیان
بازم والا
باید خوشی های زندگی تو با بقیه تقسیم کنی :)))))))))
پاسخ:
مثلا کدوم خوشیا؟؟؟
:)))))))))
سانسور خوب بود؛:)))))


پاسخ:
سانسور نکرده بودم که به فنا رفته بودم خواهر

:))))))))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** **** *** *** ** ***** **** ***** ***  ***   *** 

*** **** **** **** **** **** * ** *** *** * * *** *******************************

** ***** ***** ******* ***** ****** *******
پاسخ:
خخخخخخخخخ
یعنی ریسه رفتم از خنده
بابا الان چی دست جوناس که این باشه
والا

الهی آمین
با آیکن خجالت و اینا
حنا بستن رو دیدم یک لحظه فک کردم رفتی خونه بخت :)))

یادت نره منو دعوت کنی :-"
پاسخ:
آجی الان کجا 
اون موقع که من گفتم کجاااااااااااااااااااااا
:///

چشم
چشم
:*
سلاااام ***** گلی تبریییییییییییییییییییییک تبرییییییییک با لحن پدر خانواده شمعدونی :*:*:*
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااام
ممنون
چه قبول شدنی
تف سر بالاس
والا
سلام زیارت قبول پاکی
نتیجه کنکورت چی شد هوووم؟!؟!
پاسخ:
سلام
قبول حق بی بی عزیز
قسمتت الهی

شبانه مجاز شدم
:///
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۵۶ انسان نیازمند
سلااااااام
خوبی یا بهتری عزیزم؟
پاسخ:
سلاااااااااااام
الحمدلله
سلام عزیزم
باتاخیرزیارت قبول

تک بیتیهات تو حلقم
چه پشت همم پست گذاشته:)
پاسخ:
سلام
ممنون خانوم گل


:)))))))))
قابل نداشت
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۰۱ انسان نیازمند
ایشالا بقیع روزیت شه

اوهوم، خیلی قشنگ میشه
پاسخ:
آمین

:)
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۲۱ همسایه کریمه
خیلی عالی بود
ع با ح؛ ش با س؛ ق با ن
حسن خود عشق است...
پاسخ:
عالی
حسن عشق است...
سلام
همگیمون عاشق چهارده معصومیم اما معمولا با یکی ارتباط بهتری برقرار می کنیم
امام حسن(ع) یه حس ویژه بهشون دارم
البته الان احساس می کنم خیلی ازشون دور شدم ولی حضرت خیلی هوامو دارند

یاعلی
پاسخ:
سلام

التماس دعا آجی
سلام
زیارت قبول عزیز

+من می خوام بدونم شما کی برگشتی، کی رسیدی این همه پست بزاری؟!!!
پاسخ:
سلام بهانه گیر عزیزم
:))
پنج شنبه 12 شب رسیدم 


+ممنون 
ان شاء الله قسمت شما
نظرت کاملن درسته
پاسخ:
:)))
+++
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی