خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

نا بودم کرد...

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۵۹ ب.ظ

 دلم برا کربلا لک زده...

 کاش یه شب جمعه دیگه کربلا بودم...

 مگه میشه 

 به یادش گریه نکرد...

 رو پل ...

 اولین نگاه بین الحرمین...

 

      حرم غروب کرب و بلا

                             خواب خوب هر شبم

      حرم ضریح و زائرا

                          خواب خوب هر شبم ....


 

                                دانلودش کنید(کلیک)

 


 + دارم میرم گلزار به شهدا بگم؛

 امشب سلامم رو ببرن برسونن به ارباب...

 +دیوونه ی کرب و بلاتم...

 +کاش آقا یه نگاه به اشکا و دلتنگیمون کنه و برات ما رو هم امضا کنه

۹۴/۰۲/۲۴
پاک باخته

نظرات  (۵)

۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۱۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
الله اکبر چخیره اینجا؟؟
پاسخ:
چه خبره؟؟؟
سلام
ان شالله
ان شالله به زودی قسمتتون و قسمتمون
:)

یاعلی
پاسخ:
سلام

الهی آمین
:))

علی یارت
۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۴۵ انسان نیازمند
روزیت ان شاالله

تو خوابم بری خوبه دیگه، زیارت قبول
پاسخ:
ان شاء الله
شما تیکه بنداز حالا...
man hatta tooye khabam nemibinam... :((
پاسخ:
آخ ساره
چقد دلم هوای تو و کربلا رو کرده
انشاءالله به زودی قسمتت بشه عزیز:)
پاسخ:
ان شاءالله
الهی قسمت همه آرزومندا....
:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی