خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

 نمی دانم چرا؛

 اما

 دارم فکر می کنم...

 شاید راست می گوید...

 شاید من اشتباه می کنم...


 خدایاااااا 

 مگر خودت نگفتی...

 چرا بنده هایت جوری رفتار می کنند که 

 آدم به خودش شک می کند...


 شاید هم من اشتباه می کنم...

 زیادی راست بودن خوب نیست...

 زیادی دل رحم بودن خوب نیست...

 شاید...


 +دیروز گلزار و امام زاده نائب الزیاره و دعاگو بودم...

 +چشم هایم گویا حال گریه دارند...

۹۴/۰۴/۰۵
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۰ علی رسولان
من پای لبِ تابم هستم
همین جور که به کارام میرسم ماه عسلم داره میده! اینا رو گفتم ک بگم من وقت نمیذارم ببینمش فقط داره میده
طرف میگه من استایل عروس تنظیم می کنم
بعد من فکر می کنم اینا چی میگن ما چی میگیم آیا؟ " مگه داریم مگه میشه "
پاسخ:
://////
  مگه میشه؟؟؟؟
هعی
سلام.
این قسمت :

 چرا بنده هایت جوری رفتار می کنند که 

 آدم به خودش شک می کند...


بی نهایت حس شد... درک شد...
:((((
پاسخ:
هعییییی....

سلام
خوبی همیشه خوب
شما راهتون رو برید و از خدا صبوری بخواید 
به شرط لیاقت دعاگوییم شما هم لطفا دعامون کنید

یاعلی
پاسخ:
سلام

ممنونم
الهی حاجت روا شید...

یاعلی مدد
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۶ صحبتِ جانانه
سلام

درخواست دعا آبجی

پاسخ:
سلام
دعاگو هستم آبجی جان
ان شاءالله اربعین بیشتر...
حاجت روا بخیر ان شاءالله
التماس دعا
یاعلی
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۳ رزمنده شورافکن
حتی اگر تمام شهر کج رفتند
تو شک نکن و مستقیم برو...
پاسخ:
به قول دوستی
حق حق...
ان شاءالله خدا کمکم کنه...
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۵ سارا سادات
سلام پاکی جونم خوبی؟!
پاسخ:
سلام سید جونی
دعا کنید
خوب هم میشم
:((
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۳ عباس زاده
سلام علیکم مومن
مقصد رو نگاه کن و شک به دلت راه نده
شک مقدمه انحراف است
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام

چقدر خوب است دل گرمی خوبانی مثل شما...
التماس دعا
یاعلی
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۷:۱۱ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
زیادیش واسه دور و وری ها
هوا برشون میداره...

اینکه قصد ما خوبیه ولی خیلی وقتا نتیجه ی عکس میده واسمون...
پاسخ:
شاید...
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۷:۰۵ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

راستی همیشه درست است.

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام
درست می فرمایید اما...

ان شاءالله
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۵:۲۹ پلڪــــ شیشـہ اے
منم

لطف داری عزیز :)
حاجت روای بخیر باشی ان شاءالله آبجی
محتاج محتاج دعای خیرتونم 
پاسخ:
حاجت روا آجی جان
دعا گو هستم اگر لایق باشم
:))
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۵:۲۷ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
زیادیش نه
یعنی در کل خوبه ها...ولی خب ازت سوء استفاده میکنن!
پاسخ:
اگه زیادیش خوب نبود
چرا پیامبر اون قدر مهربون بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خداااااااااااااااااااااا
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۵:۲۵ پلڪــــ شیشـہ اے
:|
پاسخ:
سلام بانو جان
دلم برات خیلی تنگ شده
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی