خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

لحظه های خاکی....

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ق.ظ

 کاش

 می شد،

 روزه ی خیال گرفت...

۹۴/۰۴/۰۷
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

همیشه هم نه !
ولی گاهی به شدت لازمش دارم این روزه را :(
پاسخ:
موافقم...
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عیدتوووووووووووووووووووووووون مبارررررررررررررررررررک


تشویقت کردم 
امانتی منو بده
پاسخ:
عید شما هم
:*

تقدیم شد
سلام
روزه ی خیال رو به شدت باهاتون موافقم
دعامون کنین بانو

یاعلی
پاسخ:
سلام
الهی نصیبت
حاجت روا بخیر ان شاءالله
محتاج محتاجم
یاعلی مدد
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۹ کمی بودن ...
ای کاش
کاش میشد
پاسخ:
آه...
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ علی رسولان
چ رویایی شدین
پاسخ:
:))))
چی بگم والا ...
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۰ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

خیال همیشه روزه است

باید افطار کرد ...

"باشد تارستگار شویم"
پاسخ:
سلام
برا ما که برعکسه...
کاش می شد به لحظه بی خیال شد...
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عجب حرفی زدی
واقعا
کاش....
پاسخ:
هذه من فضل ربی...

کاش...
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۸:۳۶ زنانه تر از هر زنی-مژگان
سلام 
وبلاگ جدید زنانه تر از هر زنی مژگان منتظر حضور شماست.


پاسخ:
سلام
ناپلئون هیل:نبردهای زندگی همیشه به سود قویترینها و سریعترینها پایان نمیپذیرد!دیر یا زود برد با کسی است که بردن را باور دارد
پاسخ:
...
روزه خیال:)))
پاسخ:
نخند دخمل نخند
می خندی سرت میاد هااااااا
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۷:۵۹ الفــ میمــ
کــــــاش
اتاقتان خوش عطر است.دوستش دارم:)
پاسخ:
کاش
:)))

لطف داربد
هذه من فضل ربی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی