خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

امشب عالم یتیم می شود...

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ب.ظ

 می روی با فرق خونین پیش بازوی کبود


                                                 شهر بی زهرا که مولا! قابل ماندن نبود




 +حاجت روا بخیر باشید

 +طلب حلالیت و التماس دعا

 یاعلی مدد

۹۴/۰۴/۱۶
پاک باخته

نظرات  (۶)

سلام علیکم
به جهت حمایت از وبلاگ شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی لطفا این وبلاگ را در جایی مناسب در پیوندهای خود قرار دهید
منتظر حضور گرم و صمیمی شما در وبلاگ شهید هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
اجرتون با شهدا
ممنون از دعوتتون
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۸ سید گمنام
بلند شو پدرِ فاتـح ِ من 

عده اے اذن دخول می خواهند براے ارزانی کاسہ هاے شیرشان ...

دستہ دستہ... مهمـان داریم... بلند شو صاحبِ دین

کوفی ها هم آمده اند ها،هر کی دارد بہ دیگرے چیزے می گوید :

شکر خدا آخر نمُردیم و داریم میبینیم رفتن ِ علی را ...

می گویند آخر علی زمین خورد ... می گویند ...

پاسخ:
احسنت
یاعلی
سلام...

التماس دعا....
یا علی
پاسخ:
سلام
حاجت روا بخیر
دعا گو هستم

محتاج محتاجم
یاعلی
۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۷:۳۹ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
دور شمع پیکرت گردیده ام خاکسترت
ای به قربان تو و این رنگ زرد پیکرت

از نفس های بلندت میل رفتن میچکد
حق بده امشب بمیرم در کنار بسترت

+دعا گوتون بودم امشب ...
پاسخ:
ممنون عزیزم
من هم دعاگو بودم اگه قابل باشم
۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۵:۲۰ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

التماس دعا

" باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام

حاجت روا بخیر

محتاجیم

یاعلی
سلام
امشب عالم یتیم می شود. :(
التماس دعای ویژه
به شرط لیاقت دعاگو هستیم

یاعلی
پاسخ:
سلام

چشم سما بانو جان

دعاگو بودم و هستم

محتاجم

یاعلی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی