خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

قاضی درون من؛ چشم به دهان حقوقی بر ضد بشر دوخته...

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۴ ب.ظ

 یک ملعون

 در درون من زندگی می کند....

 

 نام:

 نفس

 

 شهرت:

 اماره


 حرفه:

 تلذذ


 جرم:

 بت پرستی = خود پرستی = نفس پرستی = لذت جویی = سر پیچی از امر او


 اللهم انی اعوذ بک من شر نفسی...



 همین روز هاست که حکم اعدامش را صادر کنم...

۹۴/۰۶/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۹)

اره واقعا ...
پاسخ:
:((
موفق باشید و 
هر وقت که موفق شدید مارو هم دعا لطفن :)
پاسخ:
ممنون
ان شاءالله....
انگار حرفه ی ما هم باید لعنت فرستادن بر ملعون درونمان باشد
پاسخ:
^_^
سلام
اعدام نه مدیریت و هدایت

یاعلی
پاسخ:
سلام
احساس جلاد بودن کردم 
:)))

یاعلی مدد
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۰۷:۰۰ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

سالهاست حکم اعدامش صادر شده است

"عبد" می خواهد تا حکم را اجرایی کند

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام

عبد
عبد
عبد
...

الهی عبدک بفنائک سائلک بفنائک فقیرک بفنائک 
ارحمنی برحمتک یا ارحم الراحمین...


ان شاءالله
:*
پاسخ:
من بیشتر...

خدا قاضی ما رو هم زودتر بیدار کنه. آمین

پاسخ:
آمین...
hokm sader kon, ama ejra nemishe
Ta akhare omr bayad tahamolesh koni
پاسخ:
چیو؟؟؟؟
ننگ اجرا نشدنه حکم رو
یا
زندانی که هر روز در انتظار اجرای حکمه؟؟؟؟
بسیار جالب!
پاسخ:
هذه من فضل ربی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی