خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند...

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ب.ظ

 آن چنان 

 بی مهابا می وزد،

 گویی

 نمی بیند،

 موهای پریشان شده اش را...



 باد 

 هم انگار در این سلسه مامور شده،

 تا دلبری دلبر ما را 

 بیشتر کند...


 سبحان الله...

۹۴/۰۶/۱۷
پاک باخته

نظرات  (۶)

دلنشین

پاسخ:
هذه من فضل ربی

۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۷ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

عنوان و متن تجانس زیبایی دارند ...

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام


هذه من فضل ربی...


ان شاءالله
:)
پاسخ:
^_^
لایییک
پاسخ:
هذه من فضل ربی...
سلام وبت عالیه اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن راستی حتما به وبم بیاونظر هم بده
پاسخ:
سلام ملوس جون
ممنون از دعوتت
لایک
پاسخ:
هذه من فضل ربی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی