خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

تو بخواهی، جاذبه ها تسلیم اند...

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۷ ب.ظ
نمی دانم

 به اوج رسیده است یا نه...

 امّا؛

 انگار 

 این فواره رو به سقوط است...
۹۴/۰۷/۰۷
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

۰۹ مهر ۹۴ ، ۲۰:۱۶ شمیم مهدی
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیر المومنین و الائمة المعصومین علیهم السلام
سلام
اسعدالله ایامکم
به جهت عرض تبریک عید خدمت رسیدم و البته این که بگم بفرمایید عیدی http://shamimemahdy.blog.ir/post/575
ان شاءالله بهترین عیدی رو از خود آقا دریافت کنین.
پاسخ:
سلام

ممنون خواهر جان

به به
دعای خوبان پست سرتان...
پاسخ:
ممنون
ان شاءالله
۰۹ مهر ۹۴ ، ۰۰:۳۰ مریم بانو
همیشه امیدی هست
حال پارسالت رو قبل کربلای اربعین به یاد بیار...
پاسخ:
ان شاءالله که همین طوره

امسال شرایطم فرق داره بانو

فقط خودم نیستم که تنها به خودم فکر کنم
۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۱ بنده ی خدا
سلام
خب آدم رو وادار به فکر می کنه 
پاسخ:
سلام

:))

آسمانی شدن از خاک بریدن میخواست

بی سبب نیست که فواره فروریختنی است

۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۳ عباس زاده
متن زیبا


ان شاالله خیر است
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۷ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خیلی عاااالی.
پاسخ:
هذه من فضل ربی
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
وای جوابی که به رسولان دادید...

یه مکثی شد رو متن..


پاسخ:
:)))
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۷ ** فرکانس **
بذار سقوط کند
پاسخ:
:((
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۴ مخلوقات جوجه عکاس
بچه بسیجی آغازش میلادش
و پایانش شهادتشه
سقوطش هم فقط به دامن خدا و حجتشه
پاسخ:
ان شاءالله
ان شاءالله
ان شاءالله
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۰:۵۶ مــ. مشرقی
فواره وار سر به هوایی و سر بزیر...
پاسخ:
:))
نغز..
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۸ علی رسولان
چقد قشنگ!

اما
زود نیست ؟
پاسخ:
هذه من فضل ربّی...


شاید هم دیر شده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی