خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

یک +یک (1)

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ

 نمی دانم 

 لحظات خوبی ست یا نه؟؟؟

 

 نمیدانم

 چه می شود...


 فقط

 می دانم

 باید ثبت شان کنم

 مو به مو...


 

 + عید غدیر

 دهم مهر هزار و سیصد و نود و چهار

 نزدیک های اذان مغرب

 17 و 20 دقیقه 


 +یک تماس خوب

۹۴/۰۷/۱۱
پاک باخته

نظرات  (۱۱)

سلااااااااااااااااام

وای که چقد خوشحال شدم الان من

پس داری شهید گمنامتو پیدا میکنی :)

انشالله هرچی خیره پیش میاد:)

 

آره حتما ثبت کن مث من که ثبت کردم الان بعد چند سال هربار میخونم خوشحال میشم ناراحت میشم ...

پاسخ:
یک عدد لبخند ژکوند

والا
:)))))
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۲ مــ. مشرقی
هر چی خدا بخواد :)
چشم.
پاسخ:
بله یقینا

التماس دعا
الخیر فی ما وقع...
پاسخ:
یقینا
ان شاءالله که خیر با دل ما یکی باشه
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۷ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
خواستگاری؟ آخ جون عروسی کجاست؟:))
فضولم نیستم اصلا
انشالله همیشه به خیر و شادی باشه برات...:*
پاسخ:
خخخخخخخ

بابا خطبه عقدمم که خوندید

دعا بفرمایید
دعاااااا
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۹ ❤منتـــظر المـهـدی❤
زیبابود

یاعلی.
پاسخ:
یاعلی
بچه ها تبریک گفتن
خبریه ؟! مبارکه :)
پاسخ:
خدا کنه خبری باشه

والا

:)))
۱۲ مهر ۹۴ ، ۰۱:۱۹ پلڪــــ شیشـہ اے
:) :* مبارکه به لطف خدا
پاسخ:
آیکن خجالت و این صوبتا

من چیزی اعلام کردم آیا؟؟؟
من گفتم دعا بفرمایید خیر باشه
حاجت روا بشن ملت
من که به فکر خودم نیستم
به فکر یکی دیگه ام
والا

التماس دعا خواهری
^_*
:**
۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۱ گمـــــــشده :)
همون که ساره گفت..:))
پاسخ:
خخخخخخخ

همون که به ساره گفتم
۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۸ مــ. مشرقی
خوشبحالتون... همیشه از این لحظه های ناب براتون اتفاق بیفته.
پاسخ:
:))))

فعلا که شادی توام با اضطرابه
امیدوارم بار آخر باشه بحق علی
و تبدیل به شیرینی های دیگه بشه

و
دیگه کسی از این تماس ها نگیره
همین تماس...

و
التماس دعا
۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۳ فیروزه ای
:)
برای ما هم دعا کن
منی که تنها
اویی که تنها
 مایی نیست
برای ما  دعا کن
پاسخ:
:))))
چشم دعا که میکنم
ولی استجابتش با بالایی هست

مام نیاز به دعا داریم
هنوز که ما نیستیم
۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۲ فیروزه ای
مبارک است ان شاءالله
پاسخ:
ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی