خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

حسین ی که دیگر ح س ی ن شده...

شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 یک بیابان...

 یک نیزه با...

 یک مشک پاره...

 یک تیغ کند کنار افتاده...

 یک بیمار تب دار...

 یک عمه بی معجر...

 یک سه ساله ی بی گوشواره...


+کجا میخوای بری

 چرا

 منو نمیبری؟

 ح س ی ن

 این دم آخری 

 چقدر شبیه مادری....

۹۴/۰۸/۰۲
پاک باخته

نظرات  (۲۱)

التماس دعا

یاحق
پاسخ:
حاجاتتون روا
یاعلی
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۲ کــربــ بلایی محـب

سلام  علیکم

به روزیم با " جاده زینبی ، مقصد حسینی "

+

ما گم شدگانیم که اندر خمــ دنیا

تنها هنر ماست که مجنون حسینیم

صلی الله علیک یا ابا عبدالله ..

التماس دعا

یازهرا کربــــ بلا ان شاءالله

پاسخ:
چشم
خدمت میرسم
^-^
:((
.
.
.
التماس دعا 
یاعلی 
پاسخ:
حاجتت روا بانو
یاعلی
۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۲ مــ. مشرقی
چقدر این داغ هرروز تازه تر میشه...
پاسخ:
چقدر تازه تر میشود
حالا که پیرمرد شدم کیف می کنم
چون وقف رضه بود تمام جوانیم
۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۶:۱۱ صحبتِ جانانه
:(
پاسخ:
آه...
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۷ ❤منتـــظر المـهـدی❤
یا ح س ی ن ......
پاسخ:
ح س ی ن 
بیا و دستمو بگیر...
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۵ باران نم نم...
این ماه همه دم روضه گرفتن...
پاسخ:
ماه روضه است و عالم حسینیه...
۱۳ آبان ۹۴ ، ۰۱:۴۸ گردان سایبری خیبر
■ "حســــــــــــــیـن جــــــــان"

 هوای دو نفره نه چتر می خواهد و نه باران ...!

 فقط یک حرم می خواهد و زائری خسته ...!

 بطلـــــــب آقــــــــا ..

 دلـــــــــــــتــــــــنـــــــــگــــــ شــــــــما هستم آقا جان ...........

 یازهرا...

سلام خدا قوت وب بسیار زیبا و پر محتوایی دارید خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید و تعامل داشته باشیم !

یاعلی

پاسخ:
سلام
هرچه بوده
هذه من فضل ربی....
خدمت میرسم
التماس دعا
یاعلی
۰۹ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۳ صحبتِ جانانه
:(
پاسخ:
:(
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

به قول شاعر:
"خواستم کرب و بلا باشم شبی، اما نشد
زیر قبه، یک شب جمعه، ولی آقا نشد

با چه روئی من بگویم نوکرت بودم حسین؟
سهمم اما یک زیارت بین زائرها نشد

بعد از عمری گریه کردن در میان روضه ها
یک سفر تا کربلا، در خواب هم حتی نشد

ترس دارم دوستان گویند بعد از مُردنم
که فلانی آخرش هم رفت از دنیا...نشد"


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام


شرح حالی بود...

ان شاءالله

التماس دعا

یاعلی
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۲۲ عــ ـاکـ ـف ...
خدا کند ح س ی ن شدنش را ؛
همسفرش
از بالای تل نبیند . . . 
پاسخ:
ای کاش...
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۷ مــ. مشرقی
چقدر جهنمه...
پاسخ:
سینه خواهم شرحه شرحه از فراق...
سلام علیکم مومن
کربلا روزیتون ان شاالله
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام

آمین 
ان شاءالله قسمت همه

الهی آمین
یاعلی
فداک یا اباعبدالله
پاسخ:
به ابی انت و امی یا ایا عبدلله
 سلام

 حوالی.....

 منتظر روضه شماییم...

http://zareh.blog.ir/post/774
پاسخ:
سلام
خدمت میرسم 
چشم
آخ ...
چقدر
دلم
کربلا 
می‌خواد

کربلایی که تا حالا نرفتم.
پاسخ:
ان شاءالله هر سال روزیتون
هر سال
هر سال
هر سال
هر سال
هر سال
...
:(
پاسخ:
امان از قتله گاه.....
سلام
لا یوم کیومک یا اباعبدالله
پاسخ:
سلام

حقا که هیچ روزی نیست...
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۰:۰۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سلام

پستتون بسیارعالی بود

و قالبتون هم بی نظیره.....

خداقوت.
پاسخ:
سلام خواهر
جفتشون نظر لطفتونه
چیزی نیست جز
هذه من فضل ربی...

دردم حسین است و دوایم هم حسین است

هم درد داد و هم دوایش را به من داد

از حاجیان کعبه هم حاجی ترم کرد

وقتی طواف کربلایش را به من داد

پاسخ:
احسنت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی