خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

امضای این سند پای توست...

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

 صدای مداحی را

 بلند می کنم...


 خیال می کنم،

 سبک نوشتنم را

 فراموش کرده ام...

 

 غرق می شوم

 در خاطرات...


 گاهی،

 بعضی شان،

 مثل خنجر،

 فرو می رود در روحم...


 فقط

 به یک چیز فکر میکنم،

 تو بخواهی،

 دنیا هم نخواهد،

 رقم می خورد...

۹۴/۱۰/۰۴
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

۰۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۲ عطار کوچولو
فتوکل علی ا... فهو حسبه.

انشله بقیه "خیر ها" یکی یکی سراغ‌تون بیان! مثل چند ماهه اخیر.

پاسخ:
الهی آمیییین
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۲:۲۴ عــ ـاکـ ـف ...
مداحی با صدای بلند 
عااااالیه :)

یه وقتایی روضه با صدای تا ته بلند هم بسی میچسبد :)))
پاسخ:
موافقم مخصوصا اگه امیر عباسی باشه؛))

اونم امتحان میکنم
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۶ رنگ خدایے . . .
خدا برساند صاحب اصلی را...
پاسخ:
الهی آمین
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۵ رنگ خدایے . . .
سلام 
به روزیم با: 
اسمش بد در رفته!!! دی

آقا دلیلی نداره شما با فساد مخالفت کنید، ما با محتوای فساد مخالف نیستیم، اسمش بد رفته!!!
اسمشو عوض کنید درست میشه!!! مثل خیلی از تحولات دیگه که در زمینه ی تغییر نام واقع شد باید در این مورد تجدید نظر بشه.

مثلا «رقص» اذعان دارید که واقعا چه کار زشتی است ولی وقتی تبدیل به «حرکات موزون» می شود اصلا ماھیتش فرق می کند و ھمه علاقمند می شوند آن را تماشا کنند.
پاسخ:
سلام

سر میزنم حتما
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۰ مردی بنام شقایق ...
همه دنیا بخواد و تو بگی نه ، نخواد و تو بگی آره ، تمومه.
 همین که اول و آخر تو هستی ، به محتاج تو ، محتاجی حرومه...

+
سلام
پاسخ:
من از ته دلم به این شعر اعتقاد دارم

سلام
دختر گل ما چطوره؟
...
پاسخ:
???
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۷ رنگ خدایے . . .
با سلام 

حراج استثنایی دیش ماهواره
فروش فوق العاده و استثنایی
با قیمت های کاملا متفاوت و ارزان

کلیک رنجه بفرمایید
پاسخ:
سلام علیکم

مطلب عالی بود
موید باشید

یاعلی
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۵ عباس زاده
سلام علیکم مومن
یه مدت که غایب بودید - ان شاالله که این غیبت خیر بوده باشه
حالا دارید تلافی نبودتان را میکنید (لبخند)
ماشاالله چهارتا پست در یک روز
خیلی خوبه
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم و رحمه الله
بله خیر بوده^_^
تازه انصاف به خرج دادم 4 تا نوشتم:)))))))

ممنون

از همین تریبون اعلام میکنم 
بنده متاهل شدم به لطف خدا

ان شاءالله
یاعلی
۰۵ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۵ قلم بانو
سلام
توکلت علی الحی الذی لایموت...
و من یتوکل علی الله فهو حسبه
هر چیزی که او بخواهد، رقم می خورد، همین...
پاسخ:
سلام خواهری

بی شک
۰۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۴ علی رسولان
خیلی هم خوب است
سبک نوشتن جدید بیاغازید!
پاسخ:
از ما گذشته دیگه :))))

۰۴ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۴ طفل کبیر
:)
پاسخ:
^_^
باور کن سند ازدواج نیست
:))))))
۰۴ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۱ صحبتِ جانانه
فقط خداست که احوال ما بدست اوست...
پاسخ:
خدا
خدا
خدا
....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی