خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

هوای هر روز من...

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ

 ضربان قلب من

 به

 نفس های تو بسته است...


 عمیق نفس بکش...



 +پیوست شود

 به همان صفحه الکترونیکی...

 (مخاطب خاص)

۹۴/۱۰/۱۴
پاک باخته

نظرات  (۸)

۱۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:)
پاسخ:
لبخند بزن بسیجی
:)))
به به :)
پاسخ:
به به 
به به
به به
:)))))))))

الهی قسمتتون
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۲ انسان نیازمند
باشد که بخوانند
و
گوش دهند


عزیزدلمان سالم روزیشان شده است هااااااااااا

:))))))))))))))
پاسخ:
خخخخخخخخخ
میخوانند
و
گوش داده اند....


جمله آخرتم لا مفهوم
والا
نیگااا داره حسودیم میشه کم کم
هعی روزگار منم برم برای کنکورکه عزیزکم دو ا پست مخصوص بزارم مثلا خیر سرش ریلی امه
پاسخ:
از دست تو وروجک خانوووووم
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۷ چشم به راهم ...
خدا یه مخاطب خاصم به ما بده :|
پاسخ:
الهی آمین
به حق همین ثانیه ها
۱۶ دی ۹۴ ، ۰۰:۱۷ علی رسولان
تو این هوا
مطمئنین نسبت به دستور عمیق نفس بکش ؟ Oo
پاسخ:
وقتی مخاطب خاص تو شمال و جنوب سیاحت کنند چرا که نه!!!!

نفس ممنوع ماله تهرانه
سلام عالی بود به منم سربزن
پاسخ:
سلام

هذه من فضل ربی
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۶ قلم بانو
سلام
مخاطب خاصت منو کشته.... :دی
حالا اصلا مخاطب خاصت، آدرس وبلاگتو داره؟!
پاسخ:
سلام


ای وای 
خدا به داد برسه نکنه منم بکشه...
فراااااااااااااااااااااااااااااااار

بله که دارن...

دلم برات تنگ شده بود بانو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی