خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

باران برای دل من بیشتر ببار...

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۹ ق.ظ
موسیقی رقص فرزندان آسمان
 سکوت شب را بر هم میزند
 من
 هنوز بیدارم
 و
 به جوابت فکر میکنم....

 به اینکه قرار داری در این شب بی قرار؟؟؟؟

 + کاش آدم ها قبل رفتنشان 
 حرف هاشان را بزنند...
۹۴/۱۰/۲۰
پاک باخته

نظرات  (۱۱)

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۱ مردی بنام شقایق ...
خوب ممکنه با گفتنش طرف دق کنه!

اینجوری خوبه اونوخ؟!

+
ارزش مرد به حرفهای نگفتشه...

(اینم جمله حکیمانه از بنده اس. اگه دیدین پسفردا تو تلگرام به اسم کوروش کبیر و حسین پناهی و گاندی و صادق هدایت و .... فرستادن براتون ایراد بهشون نگیرید. نامردا بقیه جمله های حکیمانه ی منو هم همینکارو کردن! اخیرا جمله ی " از خر انتظار ماچ و بوس نداشته باش!اون فقط لگد زدن بلده" رو که من برای یکی از دوستان فرستادم به زبان انگلیسی از طرف فرنانسیس داویلسا منتشر کردن! من که گذشتم از همشون!!!)
پاسخ:
ممکنه
ولی 
با نگفتنشم کم دق نمیکنه...

شایدم حق دارن کسی که بهشون تکیه کرده رو نگران نکنن
شاید یه تاکتیک دفاع از حریم خونوادشونو
مردا موجودات عجیبی هستن
گاهی حتی خوددارتر و دلسوز تر از یک زن....
کم کم دارم به این میرسم تو گذشت و ایثار مردا هم دست کمی 
از همسرانشون ندارن....

الهی همه خوشبخت باشن
و
سلامت....


(استاد از اول هم معلوم بود اینا چششون دنبال قصار های حضرتتون 
هست....
دزدی تو روز روشن...
بی حیا شدن دیگه چی بگم
والا
....
احسنت
گذشت ماله بزگانه....)
۲۳ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۰ محمد حسین
یارب

کاش آدم ها وقت آمدنشان ، همان حرف های رفتنشان را بزنند ! 

فی امان الله 
پاسخ:
++++
تا به حال از این زاویه نگاش نکرده بودم...

۲۲ دی ۹۴ ، ۰۹:۴۴ در مسلخ عشق
سلام علیکم؛ نظر من کوش؟؟!!
پاسخ:
سلام علیکم و رحمه الله و برکاااااااااااااااااته

کوچه بغلی 
فرعی دوم دست چپ
درب دوم 
زنگ سوم
۲۱ دی ۹۴ ، ۰۸:۰۰ مردی بنام شقایق ...
سلام


نمیشه!


نمیشه بعضی وقتا گفت...

حتی موقع رفتن....
پاسخ:
سلام

چرا نمیشه؟؟؟

ولی باید بگن حداقل به همسنگرشون باید بگن...

اگه نگن بعد رفتنشون دق میکنه آدم...
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۸ گمـــــــشده :)
جوابت به عطار کوچولو لایک داشت
پاسخ:
هذه من فضل ربی...
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۷ مــ. مشرقی
چه غمناک
پاسخ:
:((((

جمله ی آخرت خیلی پر مغز بود... التماس دعای دوستانه...

پاسخ:
هذه من فضل ربی

حاجتت روا دوست من

۲۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۷ عمار رهبر
سلام
این روز ها عجیب به خواب رفته ایم...
انگار نه انگار که قراره این انقلاب رو به ظهور یار برسونیم...

منتظر شما در راه شهدا هستم.
یاعلی
پاسخ:
سلام
خواب زمستانی ....
ان شاءالله که میرسونیم....


ان شاءالله خدمت میرسم

علی یارتون...
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۶ در مسلخ عشق
سلام؛
کاش آدمها قبل رفتنشان هیچ حرفی نزنند؛ تا که رفتند آدمو دل تنگ تر نکنند.
پاسخ:
سلام
کاش انقدر بگویند که دل مان سیراب شود از عطر سخنشان...
۲۰ دی ۹۴ ، ۰۷:۴۲ طفل کبیر
کاش آدم ها کلا حرف زدن را یاد بگیرند! قبل/ بعد/ حین رفتن/ماندن، قرار/بی قراری!
پاسخ:
قبول کنیم بعضی وقت ها آدم ها نای درست فکردن ندارن
که بخواد نتیجش بشه درست حرف زدن....
ای کاش که این طور بود...
۲۰ دی ۹۴ ، ۰۶:۵۰ عطار کوچولو
قرارِ دلِ بی قراران...


و کاش نروند بعضی‌ها...
پاسخ:
ای کاش تا ابد کنارت بمانند این بعضی ها...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی