خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

روزی می رسد که شرمنده فرزندانم باشم

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ

 امروز

 قلبم را به زمین دوختند...


 امروز

 لبخند زنان ذلت را پذیرفتند....


 امروز

 قلب اراک را در آوردند....


 لعنت به جراح قلبم....

۹۴/۱۰/۲۴
پاک باخته

نظرات  (۹)

...
پاسخ:
دقیقا....
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۹ مــ. مشرقی
وااای لعنتی ها!!
پاسخ:
نطقای دیشبشون دیوونه کننده بود...
۲۵ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۸ علیرضا بیگدلی
لعنت و صدها لعنت......
پاسخ:
بیش باد...
۲۵ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۷ مــ. مشرقی
چی شده؟
پاسخ:
قلب نیروگاه هسته ای اراک رو در آوردن و با بتن پر کردن
تا مطمئن باشن قابل استفاده نیست
آژانس صهیونیستی هسته ای....
۲۵ دی ۹۴ ، ۱۵:۳۸ عــ ـاکـ ـف ...
اعتماد به نفسشونم که بالاست :/
تا کی باید تحمل کنیم خدا .....
اگر آقا نبود ؛
من دق می کردم ....
:(
پاسخ:
اعتماد به سقف که چه عرض کنم
شاید نباید تحمل کرد دیگه....

کاش آرامش میشدیم برای نائب اماممون....
کاش مصطفی میشدیم...
درد عظیمیه
پاسخ:
بی شک همینطوره
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۸ قلم بانو
سلام
واقعا می خواهم بدانم اینها چه جوری سر پل صراط بابت این همه خیانت جواب پس می دهند؟!
پاسخ:
سلام
من یکی که ازشون نمیگذرم

الهی خدا هر کی خیانت میکنه و به راه هدایت نمیشه رو
با خاک یکسان کنه...
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۴ در مسلخ عشق
غصه نخور ؛
گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز؛ این درد را باید تاریخ بیان کند؛ حال زود است.
پاسخ:
الان فقط یک غم دلم رو احاطه کرده
حال رهبر من چطور است؟
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

 لعنت به جراح قلبم....


پاسخ:
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی