خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

یک آه بلند...

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ب.ظ

 سخت ترین کار دنیا

 اینکه 

 تو دلت پر غم باشه

 اشکات

 تند تند بیاد،

 دلت بخواد درد و دل کنی

 ولی 

 دلت نیاد 

 دلش رو به درد بیاری...


۹۴/۱۱/۰۲
پاک باخته

نظرات  (۲۲)

....
پاسخ:
:////
سلام علیکم مومن
لطفا شما نیز یادگاری در ذیل این پست بعنوان تفکر نوشت بنویسید

http://azf06.blog.ir/post/762

منتظر نوشته شما هستم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
چشم حتما سر میزنم
ان شاءالله
یاعلی
:)
پاسخ:
:))
رمز
همون عدد تاریخه
11/19
دلم نمیاد
دلش رو
بشکونم...
ولی
دلم خیییلی
شکسته...
:(
هعی...
پاسخ:
:"((
می گویند 

درد و دل را فقط با خدا باید کرد
پاسخ:
حق می گویند...
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۳۶ پلڪــــ شیشـہ اے

خیلی حس غمباد دست میده به آدم



+ چه حرف خوبی زدن ---> سکوت اوایل ازدواج ---> بعداً بهش رسیدم.
پاسخ:
+
موافقم
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۹ سعادت سلیمانی
تو همین حالات هست که فرق عاشقان واقعی و دروغی معلوم میشه :)
پاسخ:
موافقم
آدم اگه از ته قلب کسی رو دوست داشته باشه دلش نمیاد ناراحت ببینتش
وای خیلی بده >____<
پاسخ:
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

نبینم غصه داشته باشی خواهر...
حالا اشکال نداره...یه کم گریه کنید خوب میشید...طبیعت خانم هاست دیگه(لبخند)
بعد سر فرصت بشینید فکر کنید ...مطمئنا دیگه اون ناراحتی را ندارید..
تازه شاید خنده تون بگیره که چرا ناراحت شدید...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یاعلی
پاسخ:
سلااااااااااااام علیکم
الحمدلله  حل شد..
رفع شد..
بله بله 
ولی جدیدا کمتر گریه می کنم...
دقیقا خندم میگیره یادش میفتم...


الهی آمین
علی یارتون
داغوووووووووووونم اصن یه وعضی در ب داغون
پاسخ:
خدا نکنه بانو جاااااااااااااااااااااااان

الهی لبات خندون باشه
اصن زدی تو خال
پاسخ:
من خال لب شما گرفتارم تاج بانوی من
کجایی دلتنگتم دختر!؟
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۲ عطار کوچولو
درد دل پیش که گویم، غم دل با که خورم؟
روم آنجا که مرا محرم اسرار آنجاست...
پاسخ:
زیبا
زیبا
زیبا....
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۵۹ مــ. مشرقی
این تعبیر دکتر شریعتی هست :) به نظر منم عالیه.
پاسخ:
خیلی زیباست....
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۱ مــ. مشرقی
در غم ها دوست را خبر نکردن تقیه ی غم (یا عشق) است.

پاسخ:
چه تعبیری 
تقیه غم
تقیه عشق
لذت بردم...

بله!
تجربه کردم
سخته ولی آدم رو بزرگ می کنه
پاسخ:
کاش منم بزرگ شم...
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۸ مردی بنام شقایق ...
تلخی شیرین

شیرینی تلخ
پاسخ:
 چه توامان قشنگی...
یه جاهایی دلت میخواد با کسی حرف بزنی اما اصن امکانش نیس با خانواده یا حتی همسر درمیون بزاری...
میریزی توی دلت تا بعد
پاکی جون اوایل ازدواجم یک مددکار نصیحت قشنگی بهم کرد که هنوزم تو گوشمه:
می گفت توی دوران عقد هرچی شنیدین به ذهنتون بسپارین اما سکوت کنین. می گفت از مسائل توی دوران عقد راحت نگذرین برا خودتون تحلیلش کنین برای شناخت بیشتر.اما سخن از گلایه باز نکنین تا طرفتونو خوب بشناسین ببینین اخلاقیات خودشو خانواده اش چطوریاس!
سکوت به جا خیلی دوران اول ازدواج خوبه چون لذت این دوران رو بهم نمیزنه
خیلی از برداشت های ما یه جورایی سوتفاهمه چون شناختی نداریم.
پاسخ:
ممنون عسلی من
اون جوری باشه من یه سال باید هیچی نگم
خو من نبتونم
خودت که می دونی 
پاکی و شلوغ کردناش...

مسئله من شخصی بود ها
اون بنده خدا هیچ نقشی توش نداشت.
ما تا مسئله ای هم پیش میاد 
به صورت منطقی میشینیم و صحبت میکنیم تا براش یه راه حل پیدا کنیم.
تا الانم الحمدلله جواب داده...
آخه من اگه چیزی رو بریزم تو دلم
غم باد میگیرم و میمیرم
در جریانی که
:))))
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۷ علی رسولان
چ
مهربانه و خوب!!!
عالیِ این حال
پاسخ:
خیلی خوشحالم که دوست ندارم ناراحت باشه
چون
...
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
پاسخ:
:(((((
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۸ پریســـا عسڪری
آره واقعا سخته ...
پاسخ:
اوهوم
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۵ صآب خونـِ
سلام
اگه دوست داشتی و موافق بودی خبر بده وبلاگ های هم رو دنبال کنیم :)
+ امضا صآب خونه
پاسخ:
سلام

من کسایی که از نوشته هاشون خوشم بیاد دنبال میکنم
انتظار دنبال شدن هم ندارم
مطمئن باشید

ان شاءالله سر می زنم بهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی