خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

اسفند 89. شلمچه

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ب.ظ
گاهی وقت ها
 بعضی راه ها
 مسیر زندگی ات را
 جوری زیر و رو می کنند
 که
 سال ها بعد 
 هر چقدر به گذشته نگاه کنی
 باورت نمی شود 
 اینجای داستانی...

 +داستان های زندگی تان خدایی
۹۴/۱۲/۰۹
پاک باخته

نظرات  (۸)

۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۵۱ عطار کوچولو
هر سال که میریم تا چند وقت یه خورده خوبیم، دعا کنید این بار خوب بشیم... طولانی مدت!
پاسخ:
به ساله نرفتم
دلم لک زده برا غروباش
الهی حول حالنا الی احسن الحال مون در مسیر شلمچه باشه
الی الابد
سلام 
امیدوارم وبلاگ توئیت های من رو فراموش نکرده باشی..
من دوباره برگشتم و سرقولم موندم و بهتون سرزدم.
توی سایت جدیدم منتظر حضورت هستم، امیدوارم سایت نوپاام رو دوباره با همراهیتون یاری کنید تا به مرور بهتر و بهتر بشه به لطف شما. 

منتظرتون هستم 

آدرس : پرده نشیـــــن 
jameolhoda.ir
پاسخ:
سلام
حتما بهتون سر میزنم
هر چی فکر کردم وبلاگ قبلیتون یادم نیومد.
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۰۸ مردی بنام شقایق ...
سلام

اوح اوح

88 خانومارو برده بودیم!
ینی داغون شدیما...

89 پسرارو بردیم
خیلی خوشتر گذشت 

ولی اون سختیای 88 انگار یه چیز دیگه بود.
پاسخ:
سلام

مام هر دفعه میرفتیم
جای مناجات باید دنبال زائرا میگشتیم
گاهی بارون میزد شلمچه گل بود تو گل گیر می کردن 
خلاصه داستانی داشتیم هر دفعه
ولی هیچ کدوم مثله دفعه اول نشد ....
بی نظیر بووووووود 89
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۸ زیـ^ـــ^گما !!
داستان زندگیمون اگرچه از هویزه عوض شد ولی امیدوارم به جایی هم مثل هویزه ختم شه:)
پاسخ:
الهی آمین
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۵۱ گمـــــــشده :)
چطوری عروس گلم؟
:))
پاسخ:
الحمدلله
خوبم
زندگی کلا عجیبه!
پاسخ:
موافقم
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۵۹ رایحه بانو
++++++++++++++++++
پاسخ:
:)))
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۲۷ صحبتِ جانانه
شهدا حاجت شمارو هم دادن؟
:)
خیلیها از اون سرزمین خوشبختی گرفتن
پاسخ:
شهدا کاری کردن کارستوووووووووووون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی