خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ایست!! هوشیار زندگی کنید...

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۴۵ ب.ظ

 "بیست و چهار اسفند هزار و سیصد و نود و چهار"

 و

 من 

 هنوز

 باورم نمی شود

 از نود و سه گذشته ام...

 هنوز 

 قبول نکرده ام 

 که

 یک سال از زندگی ام گذشت

 و

 من

 کجا بودم 

 و بیشتر 

 چه می کردم 

 که هنوز

 در اسفند نود و سه باقی مانده ام؟؟؟!!!! 

انگار 

 یک سال 

 نوار زندگی مرا نگه داشتند 

 و

 تازه از خواب برخواسته ام...

 خیلی عجیب تر اینکه 

 نه از دل شاد بودم

 نه از دل غمگین...

 خدایا دست های مرا بگیر

 و

 قلبمان را روی دامان خودت وصله کن...


 الهی 

 بیداااااااااااارمان کن

 یک نود و پنج روشن را برایمان رقم بزن...

۹۴/۱۲/۲۴
پاک باخته

نظرات  (۱۰)

سلام

 سال نو شما پیشاپیش مبارک

 

:)

پاسخ:
سلام
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک
ان شاءالله توام با شادی و رستگاری باشه براتون...
مث من..

الهی آمین..
پاسخ:
آمین
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۳۵ گمـــــــشده :)
ان شاالله
پاسخ:
آمین
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۲۰ صحبتِ جانانه
تولدت مبارک رفیق

+اگر تولدباشه البته:|
پاسخ:
سلام بالام جان
من دو تا تولد دارم
یکی روز مادر
یکی شب یلدا
ولی اگه امسال در آستانه سال نو دوباره از نو متولد بشم هم خوشحال میشم

ممنان و موتوشکر:*
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے
دقیقا. تاسفی که من هم این روزها می خورم. خدا کمکمون کنه.
پاسخ:
:////
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۳ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

 خدایا دست های مرا بگیر

 و

 قلبمان را روی دامان خودت وصله کن...


 الهی 

 بیداااااااااااارمان کن

 یک نود و پنج روشن را برایمان رقم بزن...


"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام
الهی آمین...
سلام علیکم مومن
مراقب 95 باشید که نوارتان را در 94 نگه ندارند
فرصت های داشته را حفظ کنیم
عاقبتتون بخیربه حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم
دعا کنید برای ما شما که دستی در کار دارید
ان شاءالله همه عاقبت بخیر باشیم
سلام
درد مشترک هست متاسفانه
انگار نه انگار این سال ها بزرگترین سرمایه هام هستن
اون هم در جوانی که هر لحظه ش چندین برابر ارزش داره

خدا به داد ما برسه
پاسخ:
سلام
دقیقا
هر لحظه جوونی چندین برابر زمان های دیگه است
خدا به همه کمک کنه
الهی آمین
پاسخ:
آمین
الهی آمین.
پاسخ:
آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی