خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

و ما ادراک جا ماندن...

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱ ب.ظ

 و 

 من

 هنوز 

 روحم،

 لا به لای

 زمین های ترک خورده شلمچه،

 خاک بر خود می ریزد،

 بلکه بخریدش...


                                گوش کنید(کلیک)


 +چشم انتظار دعوت نامه

۹۴/۱۲/۲۵
پاک باخته

نظرات  (۹)

آه جبهه کو برادرهای من؟!
پاسخ:
:(((
دآست دارم برم 
کاش بتونم برم
پاسخ:
الهی بتونی
سلام
سال نو مبارک

کاش پایان زندگی شهادت باشد....
پاسخ:
سلام 
سال نو شما هم مبارک
ان شاءالله که همین طور باشه
سلام
چقدر دلتنگ فکه ام...
پاسخ:
سلام
من هم
آخ آخ ... 
شلمچه! یادش بخیر


سال نو پیشاپیش مبارک :)
پاسخ:
آه 
شلمچه....

همچنین بر شما
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۹ سعادت سلیمانی
پدر رو راضی کردم تو تعطیلات یه سری به طلائیه بزنیم خودشم توی طلائیه اسیر شده
البته ما چون نزدیکیم یه روزه هم میشه رفت و برگشت 
ان شاء الله جور بشه برا شما هم بیاین جنوب
پاسخ:
چه کار خوبی کردید
پس از آزادگان سرافراز ایران هستن
خوش به سعادتتون
الهی آمین
من اصا نرفتم :(
ان شاالله سال دیگه بریم!
پاسخ:
ان شاءالله قسمتت 
یادش بخیر
چندسال است که مانده ام


سربزنید
پاسخ:
الهی زودتر قسمتتون

چشم
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۸ زیـ^ـــ^گما !!

چه خوب بود...چقد ذوق داشتیم....خاطره ها در ذهن تکرار میگردند

پاسخ:
اوهوم
اوهوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی