خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ما ز یاران چشم یاری داشتیم

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ب.ظ

 شیوه ی چشمت فریب جنگ داشت

 ما غلط کردیم و صلح انگاشتیم


 +حافظ

۹۵/۰۳/۲۲
پاک باخته

نظرات  (۱۰)

اگه دعایی کردیم و ثوابی کسب شد...
پاسخ:
خخخخخخ
وروجک
ممنووون انشالله خودت هم نی نی های فراوون بیاری :)
پاسخ:
الهی آمین
الهی
الهی
الهی 
آمین....

دعا کن زودتر عروسی کنیم
شما الان مامانی ثوابات از ما بیشتره
رسم و آیین جفا خاصیت روی نکوست...
پاسخ:
ای کاش دو کلمه آخرش هم صادق بود در این مورد....
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۲ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

فکرکنم برای همه اتفاق خواهد افتاد


حداقل یک مرتبه

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام
نمی دونم
شاید  هم برای خیلی ها اتفاق نیفته
برای اون هایی که چشم یاری فقط از خدا دارن
همونایی که ایاک نستعین رو با باور میگن....

ان شاءالله
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۴۶ انسان نیازمند
حاجیه!!!!!

آیا پیش بینی کربلایی درست میشود یا خیر؟؟

پسر کچل یا دختر تپل
کدام یک
؟؟؟؟


:!

خخخخ

پاسخ:
بله 
پس چی فک کردی
من خودم یه پا دستگاه تشخیص هویتم
والا
خخخخخخ
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۷ مردی بنام شقایق ...
ما غلط ها کرده ایم....


+
سلام
پاسخ:
سلام جناب مهندس
شما دیگه چرا؟؟؟!!!!
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۵۱ صحبتِ جانانه
خود غلط بود آنچه ما پنداشتیم


بعله...


مسلمان نشنود کافر نبیند
پاسخ:
الهی آمین...
سلام
کی، کجا، چه زمانی  قالت گذاشته، برم حالشو بگیرم؟ :)
پاسخ:
خخخخخ
سلام بانووووو
هواداریتو عشقه آجی
خودم درستش کردم
من و یه آجر و کله خونی طرف
آیکن پاک باخته خیلی خیلی مظلوم

سلااام دختر گلم

خوبی؟

خبر نمیگیری؟

خانواده خوبن؟

شمالی یا جنوب؟

پاسخ:
سلام مامان خانوووووووووم
جییییییییییییغ
کف
هووووووووووووووووووووورا
جیگر نی نی رو بشم من
مبارکه مامان خانووووووووووووم
قدم رنجه فرمودن نی نی خان تشریف آوردن وبلاگ خاله شون
ای جان
دور پسر کچلم بگردم
الحمدلله
زیر سایه ارباب نفسی می زنیم
توووووووووپ
دلتنگ رفقاییم
بله غلط کردیم!
پاسخ:
خب خوبه تنها نیستم
تعداد زیادی از دوستان با من همدردن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی