خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

یه همچین خانومی م من....

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ب.ظ

 یک عدد پاک باخته هستم

 نشسته در پشت درب های بسته

 در حیاط یک دانشگاه سرسبز

 وسط کویر

 شهر پسته ها

 منتظر یک عدد همسر

 در حال نت گردی و عکاسی...


 + الهی امتحاناشو خوب بده...

۹۵/۰۳/۲۵
پاک باخته

نظرات  (۹)

امییییییییییییییییییییییییییییین
:)
پاسخ:
آمیییییییین تر
الهی امتحانامونو خوب بدیم. آمین
پاسخ:
قدم رنجه فرمودید میرزا
آمین
خدا شما رو حفظ کنه واسه شون :)
همینطور برعکسش!
پاسخ:
الهی الهی الهی آمین
خیلی خیلی آمین
^_^
سلام
ان شاءالله
چقدر اقای همسر حس خوبی دارد که وقتی می اید بیرون، یک مهربان همسر منتظرش نشسته...
روزگارتان شاد شاد شاد...
پاسخ:
سلام
ممنون بانویی
اوهوم
حتما خوشحال بوده که من منتظرشم
همچنین شما
الهی آمین به دعای خیرت
احسنت بر شما بانوی منتظر عاشق :)
پاسخ:
^_^
ممنون
باریکلااااااااااا به این همسر ناناز:)))
الهی که موفق بشن تو امتحاناتشون
پاسخ:
خواهش می شود عسلی بانو
چه کنیم همچنان ناناز هستیم
الهی آمین
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۷ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام.خدا حفظتون کنه خانوووم. ان شاءالله به سلامتی و دل خوش.
پاسخ:
سلام آباجی خانووووووم
خوبی
خوشی
سلامتی
؟؟؟
الهی آمین
همچنین شما رو
گرییییییییییه
من همسرمو میخاااااااااام
پاسخ:
آخی
چرا گریه
الهی زودتر کنار هم باشید...
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۱ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

اصلا ایشون نیازی به قبولی و عدم قبولی نداره

همین که یک نفر نشسته و داره براش از ته دل دعا می کنه برایش کافی هست!

من بودم جای ایشون، چندین بار می افتادم تا چندین بار مورد دعا قرار بگیرم.

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام
^_^
خدا نصیب و قسمتتون کنه الهی
الهی حتما قبول باشن با نمره های عالی
شما هم سعی کنید قبول شید تا دلشون شاد شه

الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی