خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

یک نیمه شب پر از نسیم نفس های حضرت مادر...

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ق.ظ

 وارد که میشم،

 دسته دسته خانوم ها نشستن...

 یکی داره نماز شب می خونه

 یکی تسبیح دست شه....

 هر کسی تو حال خودش

 راز و نیاز با خدای خودش...

 مناجات حضرت امیر ع پخش میشه

 فک کنم آخراشه...

 داره دیوونم میکنه...

 برگشتم به چند سال قبل

 به سحرای طرح ولایت...

 به حال دعا و مناجات بچه ها....

 به آسمون صاف کویر...

 الهی

 فقط

 فقط

 فقط

 ما رو ببخش و پاک کن

 تا به قدر امسال برسیم....


 خدایا

 منو ببخش...


 +همین حالا مسجد قائم کرمان

 مناجات خوانی و دعای ابوحمزه

 دعاگوتون هستم

 دعامون کنید

 یاعلی


۹۵/۰۳/۲۷
پاک باخته

نظرات  (۵)

۲۹ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۲۱ علی رسولان
حالِ خوشتون مستدام
پاسخ:
الهی آمین
الهی نصیب همه
خوشبحالتون، التماس دعا.
پاسخ:
هذه من فضل ربی
حاجاتت روا دخترم
:*
سلام
طرح ولایت عجب حال و هوای خوبی بود، رزقمون بود، یک ماه در جوار امام رئوف، الهی شکر
خیلی دعااااااااااااااااااااا
پاسخ:
سلام
واقعا رزق بود
خیلی دل تنگ اون روزام خیلی خیلی زیاد
الهی دوباره از اون روزا قسمتت
و
قسمتم
خیلی حاجت روا
دعا گوت هستم بانوووو
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۶ گمـــــــشده :)

حاجت روا

هی می گفتم امسال یه چیزی یادم رفته

ابوحمزه ثمالی بود

مرسی

پاسخ:
ممنون یسرایی
آخی 
پس سبب خیر شدم
تو لحظه هایی که میخونیش ما رو هم دعا کن
خواهش می شود...

سلام طاعاتتون قبول

وای که چه لذتی داره این حال و هوا

من که سالهاست از این حال و هوا دورم

 

حس و حال آسمانیم آرزوست...

پاسخ:
سلام خانوم
خیلی خیلی خیلی خوب بود
ان شاءالله بزودی نصیبتون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی