خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

خدایا صبری عطا کن...

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲ ب.ظ

 دلم میخواد

 از خودم بپرسم

 دقیقا برای چی گریه میکنم....

۹۵/۰۴/۲۵
پاک باخته

نظرات  (۱۰)

۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۴ علی رسولان
گریه دلیل نمی خواد 
پاسخ:
شاید خنده دلیل نخواد
ولی
گریه حتما دلیل می خواد...
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
وا
پاسخ:
هوم؟؟؟
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۸ گمـــــــشده :)
برای هیچی هم می شه گریه کرد. طوری نیست می گذره.
:*
پاسخ:
اوووووووووم
یسراااااااایییییییییییی
دلم برات تنگ شده
جیییییییغ
سلام
خب من ازت می پرسم؟ چرا عروس گلم؟
پاسخ:
سلام
دلم برای همه چیز تنگ شده
شاید دلم برای دلم تنگ شده...
شاید ....
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
:)
پاسخ:
خوش اومدید...
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۰:۰۲ پسر انسان
ان الله مع الصابرین؟
در تمام مشکلات جواب میدهد
پاسخ:
چه آیه پر امیدی...
چقدر دلم خدا خواست...
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۴ خادم الحسین
چه گوییم!!هییی
پاسخ:
هعیییییی...
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۱ ویار تکلم
خیلی وقت ها بی دلیل است 
پاسخ:
ولی من که میدونم بی دلیل نیست...
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۹ سرباز صفر
سلام
به بحث داغ سرباز صفر دعوتتون میکنم
مشکل حقوق های نجومی از کجاست؟ حقوق مدیران چقدر باید باشد؟ نظر شما چیست؟
http://sarbaz0.blog.ir/post/1404
http://sarbaz0.blog.ir
منتظر شما هستیم
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
محتاجیم
حاجاتتون روا...
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۹ یک برانداز نرم
خوش به حالتون که اشکتون خشک نیست !
پاسخ:
الحمدلله علی هذه نعمه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی