خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

هزار و چهارصد قرن هم که بگذرد...

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ق.ظ

 من

 حق نیستم

 ولی؛

 اینجا

 جمع، جمع کوفی هاست...

۹۵/۰۵/۲۰
پاک باخته

نظرات  (۱۴)

۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۱۹ د‌ل‌باخته ..
کوفه میا...
پاسخ:
کوفه بی مروت شرم و حیا نداره...
:-( 
کجایی پاکی جونم؟؟:-( 
پاسخ:
تو دنیا المی جونم
زیر سقف آسمون
هعییییییی....
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۴۲ سعادت سلیمانی
خدا خودش به دادمون برسه
پاسخ:
اللهم آمین...
سلام علیکم مومن 
میلاد امام مهربانیها بر شما مبارک 
ان شاالله به زودی در حرم باشید 
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
عید شمام مبارک
الهی آمین
ان شاءالله
کوفه آنقدر تکرار میسود تا آدم ها غربال شوند
پاسخ:
و چه ترسناک است این تکرار...
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۸ محمد آذرکار
عجب زیبا بود...
یا صاحب الزمان
پاسخ:
هذه من فضل ربی...
ادرکنی
ادرکنی
ادرکنی...

مولای من !

رضا مشو که بیفتم

چو مرغک زاری

کز آشیانه بیفتد ...

 + میلاد آقا امام رضا (ع) مبارک باشه . مقام رضا قسمتتون !

پاسخ:
عید شما هم مبارک
الهی قسمت و نصیب شما هم
التماس دعای بسیار...
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۰ خادم الحسین
++++++++++
پاسخ:
هذه من فضل ربی...
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۳ مهدی نرم دست لطفی
احسنت.
پاسخ:
هذه من فضل ربی...
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۹ گمـــــــشده :)
مگه کجایی خانمی؟
:|
پاسخ:
زیر سقف آسمون....
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۵ علی رسولان
اون ولی اون وسط چی میگه بدون ولی قشنگ تره
پاسخ:
بهش میگن حرف اضافه
:)))

نباشه مفهوم ناقص میشه
ولی
شایدم حق با شماست
اونجوری قشنگ تره...
بدجور!
پاسخ:
هعی....
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۹ زیـ^ـــ^گما !!
:(میترسم از دعا برای فرج...میترسم از بی وفایی کوفیان مدرن...
پاسخ:
کاش خودمون مانع فرج نباشیم...
حق
:(
پاسخ:
:"(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی