خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

پاک باخته سوتی می دهد...

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۳ ب.ظ

 دوران دانشجویی،

 یه شب عزاداری بیت قسمتم شد...

 از گرگان تا تهران رو

 با اتوبوس بچه های نهاد رهبری رفتیم...

 اول سفر،

 نماینده نهاد که یکی از برادرهایی بودن که

 باهاشون به شدت رودربایستی داشتم،

 گفتن:

 "خواهرا به نیت ۷۳ شهید کربلا، میخوایم ۷۳۰۰۰ صلوات بفرستیم.

 هر کس هر چقدر میخواد بگه تا خواهر فلانی یادداشت کنه..."

 منم تو دلم گفتم بنده خدا چه سوتی داد

 خواستم اصلاحش کنه 

 و به هوای اینکه آخر اتوبوس نشستم 

 و بنده خدا ما رو نمیشناسه

 بلند گفتم:

 "ببخشید آقای فلانی شهدای کربلا ۷۲ نفر نبودن مگه؟ "

 ایشونم نه گزاشت نه برداشت

 گفت:

 " خواهر پاک باخته میگن امام حسین ع و ۷۲ تن از یارانشون

 با امام ع میشن ۷۳ نفر... " 

 و 

 این گونه بود که من آخرین ترم دانشجویی رو

 در افق محو شدم...

۹۵/۰۹/۱۹
پاک باخته

نظرات  (۱)

:)))))

بسی قیافه تون دیدنی بوده در این سفر !
پاسخ:
:))))))

دقیقا
یه چیزی از دیدنی اون ورتر
طوری که تو اون سفر همش از اون بنده خدا فرار میکردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی