خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

در بهار آزادی جای شهدا خالی ست....

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ
چند وقتی بود،
 اخبار گوش نداده بودم...
 همین الان
 وبلاگ یکی از بزرگواران،
 تیتر زده بود:
 حلب آزاد شد...

 خدایا شکرت
 الهی شکرت

 چی بیشتر از این می تونست خوشحالمون کنه...

 انقد خوشحالم
 که
 دلم میخواد کل شهر رو شیرینی بدم....
۹۵/۰۹/۲۳
پاک باخته

نظرات  (۵)

سلام
تبریک به من تبریک به تو تبریک به همه
:)

الهی آزادسازی تمام نقاط عالم از دست غاصبین

یاعلی
پاسخ:
سلام
:))
الهی آمین
...
۲۳ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
وای بله همین طوره. خیلی شوق پیدا کردم از شنیدنش. ان شاءالله پیروزی نزدیک است برای آزادی همه مسلمانان.
پاسخ:
ان شاءالله
ان شاءالله خبر ظهور آقا
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۸:۴۱ انسان نیازمند
دست
جیغ
هورا
ان شاالله و بزودی برای مسجد الاقصی
:)))))))
پاسخ:
اتفاقا دیشب داشتم به همین فکر میکردم
به اینکه کی مینویسم قدس آزاد شد
:))))
دیگر جایی برای نماز انفرادی خواندن حامیان تروریست ها در حلب نیست چه رسد به جماعت. :)
پاسخ:
:))))
نیست نمازاشونم خیلی قبوله
حالا برن هی نماز بخونن
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۳:۰۶ مــ. مشرقی
خداروشکر
پاسخ:
هزار هزار بار شکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی