خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

از این شب های پر سردرد...

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۱۰ ق.ظ

 کوچیک تر که بودم،

 وقتی شب رو تا صبح گریه میکردم؛

 سبک می شدم...

 فرداش هیچ چیز بدی یادم نمی موند...


 بزرگتر که شدم،

 شبایی رو که مثه امشب گذروندم،

 آرومم که نکرد هیچ،

 زخمیم هم کرد...


 چقد فرقِ بین بچه ها و آدم بزرگا....

۹۵/۱۰/۱۸
پاک باخته

نظرات  (۶)

سلام آدرس قبلی به rahgozarpic.blog.ir تغییر کرد.

کوچیکتر بودیم دغدغه ها کمتر بود..
ممنون که سر زدین
پاسخ:
سلام
ممنونم آدرس گزاشتید
یقینا همینطوره
وظیفه بود...
بسیار دنیای کوچیکتر ها و بزرگترها فرق میکنه
پاسخ:
درست میفرمایید
ما جز کدام دسته هستیم؟؟؟

تشریف بیاورید
پاسخ:
الله اعلم
۲۰ دی ۹۵ ، ۰۱:۰۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
آهان یعنی هنوزم بچه ایی که میگی خیلی نزدیگه؟؟
یا معنای عارفانه داشت؟؟؟
برای گریههای شبانه ات فقط برای اهل بیت  گریه کن  تا بعدش اروم بشی توبچگی ک اینارو نمیدونی حالا ک میدونی علتشو تعیرر بده تا جواب بده
پاسخ:
ای جانم
عروس خانووووووم
دلتنگتم
بابا چه نکته به نکته
ما هنوز اول خطیم
چه قد 18 دی سختی داشتین. 
پاسخ:
اوهووووووم
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۹:۳۶ مــ. مشرقی
بچگیمون کجا و دردای الان کجا!
پاسخ:
واقعا واقعا
ولی بچگی های من خیلی نزدیکه
خیلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی