خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

از هر سو می وزد عطر سیب سرخ...

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ق.ظ

 ح س ی ن جان

 بی تاب م مولا...

 من 

 از مشهد

 برات آورده ام

 برای

 عباس...

 پس چرا،

 خبری

 به من نمی رسد؟؟!!!! 


 ح س ی ن اربابم

 مرا دریاب...


+به یک سری 

 مداحی فوق العاده نیازمندم

 تا مرا

 به کرب و بلا ببرد...


 +بیشتر از آن

 به یک چهله زیارت عاشورا...

 بیشتر تر به

 مناجات...

 به حرف زدن با خدا...

 به درد و دل با تو

 نیازمندم...


 + ح س ی نِ من

 بیا و این دل شکسته را بخر...

۹۶/۰۵/۰۲
پاک باخته

نظرات  (۳)

لایک!
پاسخ:
هذه من فضل ربی...
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۹ میرزا ژوزف پولیتـزِر
بیچاره اونی که کربلا نرفته. بیچاره یعنی کسی که چاره ای نداره. کسی که در اون امری که چاره ای درش نمیبینه، بدبخته. بدبخت اونی که کربلا نرفته. بدبخت اونیه که بختش به نیکی نوشته نشده. بخت بد منم اینه که کربلا نرفتم. حالا نمیدونم این بیچارگی و خاک بر سری و بدبختیه منی که کربلا نرفتم به خاطر تامین نبودن از نظر مالیه یا دلم چیز دیگه ای میخوادو خودم خبر ندارم. بیچاره کسی که کربلا نرفته. چاره ی کربلا رفتنی که خود چاره ی دل آدمای سوخته دله، چیه؟ پول، دل صاف، یا احضار شدنش توسط ارباب؟ 
در هر حال بیچاره اونی که کربلا نرفته. بیچاره من. خاک بر سر من. بدبخت من
پاسخ:
من این رو با تمام وجودم لمس کردم
کربلا را به بها می دهند نه بهانه
دلتون واقعا با آقا باشه 
ذره ذره ی پولش رو خودشون جور می کنن
اصلا روایت داریم پولی که برای صرف میشه چند برابر بر میگرده
برای همینه دارم آتیش میگیرم
اونا بخوان جوری میری که انگار بردنت رو ابرا
هیچ مرحله ای از سفر سختی شو متوجه نمیشی
اگه قسمتم نمیشه حتما و بی شک
دلیلش اینه کاری کردم که لایق نشدم...
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۱ میرزا ژوزف پولیتـزِر
دلمان را میسوزانی  با سوز دلتان
پاسخ:
وقتی از کربلا بر میگردی
تازه میفهمی
فراق بهشت با آدم چه کرد...

بیچاره اون که کربلا نرفته
بیچاره تر اون که دید کربلاتو...
+هذه من فضل ربی
سوز دلی اگر هست از لطف اربابه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی