خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

جمعه

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۰۲ ب.ظ
و باز هم من و کوچه های انتظار،

مسابقه گذاشته ایم...

هرچه تو در تو تر می شوند ،

من بیشتر سرعت می گیریم برای محو شدن!

۹۲/۰۷/۰۶
پاک باخته

نظرات  (۷)

۰۸ مهر ۹۲ ، ۰۴:۳۷ http://parvaz77.blogfa.com/
روز بگذشته خیالست که از نو آید
فرصت رفته محالست که از سر گردد
کشتزار دل تو کوش که تا سبز شود
پیش از آن کاین رخ گلنار معصفر گردد
زندگی جز نفسی نیست، غنیمت شمرش
نیست امید که همواره نفس بر گردد...

پروین اعتصامی



پاسخ:
پاسخ: ممنون سر زدی
تو دختری؟

پاسخ:
پاسخ: من پاک باخته ام حتی هویتم را...
ایســــــتــــاده ام …

بگـــذار ســـرنوشـــت راهـــش را بـــرود … !

مـــن ،

همیــن جا ،

کنار قـــول هـایت ،

درســــت روبــروی دوســـت داشتـــنت و در عمــــق نبـــودنت ،

محـــــکم ایــستاده ام !!
======
مرسیییییییی

پاسخ:
پاسخ:
با دستانی لرزان از سرمای عدم عشق...
خواهش
تو یهو از کجا پیدات شد

پاسخ:
پاسخ:
از تو لب تابم
۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۸:۵۱ قره داغ قیزی
من بییییییییییییییییییییییییییییییییییییییشتر بیییییییییییییییییییشتر...

پاسخ:
پاسخ: من خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییشتررررررررررررررررررررررررررررررررر
۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۸:۳۸ قره داغ قیزی
همه خدا رو دوس دارن!همه...

پاسخ:
پاسخ:
من بیشتر...
جدی نگیر خواهر خوابگاهه دیگه!

پاسخ:
پاسخ:
خواااااااااااااااااااااااااااااااهررررررررررررررررررررررررررر؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی