خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

بیا

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۹ ق.ظ
دوست دارم یک نفر پیدا شود 

و فقط از چشم هایم بخواند حرف هایم را...

و فقط سکوت باشد...

سکوت پر از حرف های جانانه...

۹۲/۰۷/۱۴
پاک باخته

نظرات  (۱۴)

عاقا من از سکوت خوشم نمیاد مگه زوره؟!

پاسخ:
پاسخ:
ما که نگفتیم سکوت کنین!!!!
من خود نمی روم دگری می برد مرا
نابرده باز سوی تو می آورد مرا
کالای زنده ام که به سودای ننگ و نام
این می فروشد آن دگری می خرد مرا
یک بار هم که گردنه امن و امان نبود
گرگی به گله می زند و می درد مرا
در این مراقبت چه فریبی است ای تبر
هیزم شکن برای چه می پرورد مرا ؟
عمری است پایمال غمم تا که زندگی
این بار زیر پای که می گسترد مرا
شرمنده نیستیم ز هم در گرفت و داد
چندانکه می خورم غم تو ، می خورد مرا
قسمت کنیم آنچه که پرتاب می شود
شاخه گل قبول تو را ، سنگ رد مرا



پاسخ:
پاسخ:
سنگ رد مرا...
ممنون از حضورت
سخته ولی کاش پیداش بشه

پاسخ:
پاسخ:
میشه...
سلام
اول :ممنونم بخاطر مهرتون و حضورتون

دوم : تو پروفایلتون اینو دیدم ، خواستم بگم نبود دق مرگ میشدم ...

اشک در روضه

پاسخ:
پاسخ:
با ذکر حسین حسین پیر می شوم..
بنده نبودم اون یه بنده خدا

پاسخ:
پاسخ: کدوم بنده خدا؟
منم دلم از این نگاها می خواد!

پاسخ:
پاسخ: امیدوارم قسمتت بشه!‏

دوباره بیشتر از مردهای زندانی

دلم گرفته در این روزهای بارانی



بیا و زودتر این دار را مهیا کن

بیا که خسته ام این روزهای پایانی



پاسخ:
پاسخ: بیا که خسته ام...زیبا بود ممنون
۱۵ مهر ۹۲ ، ۱۶:۳۴ قره داغ قیزی
اره خصوصی...

پاسخ:
پاسخ: خوش به حالت
دو استکان بنشین، رفعِ خستگی خوب است
دوبــاره در دلم انگار، چــای دم کردند...‏

پاسخ:
پاسخ: اوهووووووم...
پیدا میشه ..

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله...
چه غمگینانه می‌پیچید صدای تو درون کوچه‌ی قلبم که میگفتی؟ نون خشکیه!

ممنون نظر لطفتونه
خخخخ خواستن توانستن است ...

پاسخ:
پاسخ:
عجب...
مرسی عزیزم
یک دنیا ممنون

پاسخ:
پاسخ:
خواهش...
هیچـــکس بعد هیچـــکس نــــمـــرده ولـــــی ....

خیــلیا بعد ازخیــلیا دیگــه زنـــــدگی نکــــردن ...

پاسخ:
پاسخ: خیلی ها زندگی را فقط نفس کشیدن می پندارند ؛خیلی ها...
دیــــــــر آمـدی .....

کمــــــی تغییــــر کرده ام !

بـــرای شناخـتـنـم عکـســـــم را مچـالـــه کن !!!

پاسخ:
پاسخ: هر ثانیه بی او سال ها میگذرد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی