خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ترس از دست دادن

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۴ ب.ظ
یعنی وقتی خودم را می زنم به نفمیدن رفتار هایت!

+خیلی زرنگ تر از همیشه شده ام توهم نزنی بی حواس شده ام.

۹۲/۰۷/۱۷
پاک باخته

نظرات  (۱۳)

سلام ‏‎
مطالب خوب وقشنگی دارید‎
ما وبلاگی ساختیم وعکس چندتااز بازیگران معروف را درآن آوردیم‎
خوش حال میشیم به ما سربزنید وبگین که طرفدار کدوم یکی از این بازیگران معروف سینما وتلوزیون هستید‎.
ضمنا اگر به بازیگری علاقه مند هستید ودوست دارید آن را در وبلاگمون داشته باشیم نظرتون را بگید‎
منتظر قدوم سبزتون هستیم
بله نود درصد از مخاطبین دچار توهم حاد شدن از بس ما کوتا میایم مسئولین رسیدگی کنن!!
۲۰ مهر ۹۲ ، ۰۶:۱۸ عکاس باشی
ترس لازمه ی. ادامه ی حیاته!

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از حضورت
۱۹ مهر ۹۲ ، ۰۸:۰۳ هم وبلاگی
سلام
سلام
سلام
شماره سوم نشریه مجازی هم وبلاگی رفت رو هواااا

بدو بیا حالشو ببر
: )

پاسخ:
پاسخ: ممنون خبر دادی!
۱۹ مهر ۹۲ ، ۰۲:۱۰ بلاکفاى من
ممنون حدا اجرت دهد

پاسخ:
پاسخ:
ارثیه هست از مادر سادات و بیشتر وظیفه است.
این تفاوت دو نسل...نسل الان میگه سکس ولی نسل قبلی عاشق بودن...

آره..دیوانگی-دوگانگی-...

پاسخ:
پاسخ:
....
عجب...مش رجب...

پاسخ:
پاسخ:
مرد خوبی بود
سلام من رو هم بهشون برسون
مش رجب رو میگم...
سلام
این وبلاگو از زیر خاکا کشیدم بیرون امروز...
http://gaahnevesht00.blogfa.com

پاسخ:
پاسخ:
واقعا زیر خاکی بود...
واقعا گل گفتین ...

عجب دورانی بود ...

پاسخ:
پاسخ:
لطف داری برادر...
ترس خوب نیست

پاسخ:
پاسخ:
وقتی هست باید باهاش ساخت...
آرام ، در گــوشــه ای نــشــســتــه ام

کــارم از چــســب وبــانــد پــانــســمــان گــذشــتــه اســت

زخــمــم بــه روحــم رســیــده اســت

پاسخ:
پاسخ:
و مرهمش نمک های توست...
۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۳:۱۹ خل نوشته های من
ترس خیلی قویه ، نابود میکنه !

پاسخ:
پاسخ:
چه کنم
چاره ای نیست
ذره ذره تا نابودی قدم می زنم...
اقا من که از خجالت اب شدم از این همه محبت و مهر شما بزرگوار

خیلی لطف دارین بخدا

پاسخ:
پاسخ:
بزرگواری
ناقابله البته بجز آیات قرآن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی