خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

امین!

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۶ ب.ظ
هوایش که به سرم می زند؛

دیگر هیچ هوایی جلو دارش نیست!

بی هوا عاشق می شوم....

+امین جان دلتنگم...

۹۲/۰۷/۱۹
پاک باخته

نظرات  (۵)

هو
سلام
هیچ وقت نتونستم کوتاه بنویسم
کاری که شما تو این نگاهی که از آرشیوتون داشتم خوب بهش واردین !
پاسخ:
سلام

نه ما که تو نوشتن زیر خط فقریم فعلا
سلام
مرسی به وبم آمدی
رمز داستانم 1168 هست
خوشحال میشم نظرتو در موردش بگی
چقدر درد آوره بفهمی اونی که دلتو خونه کردی واسش ،
خودش واسه خونه خرابیت همه کاری کرده ...

...


درد آور تر اینه که خونه ی تو رو که خراب کرد هیچ ،

خونه ی دلت رو هم داغون و سیاه کرده

طوریکه نتونی اونو خونه ی امنی واسه کسی دیگه کنی


...


چقدر درآوره ...
سلام
ممنون به وبم سر زدید
من حرفاای دل و روزمره م و میزنم
دیگه نمیدونم رکه یا نه
اما وقتی ادم خودشو سانسور کنه به بقیه هم اجازه میده سانسورش کنن
داستان رو خودم نوشتم
اما سوژه داستان مال خودم نیست و از زندگی حقیقی یک خانم نوشتم - اون خانم خواستن که زندگیشونو بنویسم
امیدوارم وقت کردید بخونید و نظراتتونو بدید
نظرات همیشه سازنده هست

موید باشید
دعا می کنم که هیچ گاه چشم های زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم

دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم

دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد

همیشه از حرارت عشق گرم باشد

من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم

که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند..

پاسخ:
پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی