خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

یه حس وحشتناک

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ب.ظ
به زودی 

مینویسم...

الان داغونم همین......

 

+یکــــــــــــــــ خطــــــــــــــ ممتد

۹۳/۰۳/۱۹
پاک باخته

نظرات  (۱۵)

منتظریم

پاسخ:
پاسخ:
اومدم
فکنم بیماری مُسری بود !! به داداشمونم رسید !! من خوب شدم تا بهبودی کامل سمت من نیا هوز بدنم ضعیفه امکان گرفتن مجددش هس

پاسخ:
پاسخ:

برا انتقالش خدمت رسیدیم
داغون که باشی انگار غم دنیا رو شونه هاته
مثل خودمی عزیزم

پاسخ:
پاسخ:
؟؟؟
نه منظورم این بود که خدانکنه که داغون باشید

پاسخ:
پاسخ:
اهان
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۲ نوکــــرالله
ان شاء الله حالتون خوبِ خدایی بشه ..
خوبِ خوبِ خدایی
دعا میکنم
(اگه لایق باشم)

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
به دعای شما
خود جوون بینی چیه من خود کودک بینی دارم...خخخخخخ

پاسخ:
پاسخ:
همینو بگو...
چشم استاد بزرگ بچه که زدن نداره :D

پاسخ:
پاسخ: آفرین
اختیار داری
خود جوون بینی داریاااااااااااا
خخخخخخخخخخخخخ
ما همیشه هستیم بر......
{نیشخند } هی از دهنم درمیره هی جلوشو می گیرم ای بابا....

پاسخ:
پاسخ:
ای بابا
باوووووووش
روزی سی صد بار تمرین کن پاک باخته از جنس پاک باخته
500بارم از روش بنویس
ما نیز داغونیم دیگه پوستمون کلفت شده زدیم به خر بازی..{دور از جون شما خودمو گفتم}
میگذره این هم...درست میشه

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله
شاید بهترین احساسو زمانی داشتم که کامنت های دوستانو دیدم
ممنون که هستین
این نیز بگذرد...

پاسخ:
پاسخ:
خدا کنه به خیر...
خدا نکنه

پاسخ:
پاسخ:
خدا چی کار نکنه؟؟
که بازم بنویسم؟
این روزها باید خوب باشیم
چون نزدیک تولد آقاست...
هر چند خودمم امروز حال خوبی ندارم

انشاالله زودتر بهتر بشین

پاسخ:
پاسخ:
حوّل حالنا الی احسن الحال...
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۴۳ منه پابرهنه
ساده بگیرید زود حل میشه هر چیزی که هست

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله
خخخخ
زدی جاده خاکی

پاسخ:
پاسخ:
یه همچین چیزایی
نیشتو ببند
ای شالا زود خوب می شی...

پاسخ:
پاسخ:
به دعای شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی