خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ها؟؟

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸ ق.ظ
وقتی چند نفر؛

تو یه روز؛

اونم روز عید؛

می پرسن متاهل شدی؟

مبارکه...

چه حسی بهت دست میده

جز اینکه:

توهم بزنی خدا یه نقشه هایی برات کشیده...

 

+التماس دعا

۹۳/۰۴/۲۲
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

اصن از اول هم معلوم بود دروغ گفتی ....الا هم که دنبال بهونه
نچ نچ نچ ...

پاسخ:
پاسخ:
دروغ؟؟؟
گفتم ختم قائله...
تو بخر اصن هم اسراف نیست من از هر دوش استفاده می کنم....

پاسخ:
پاسخ:
مهم تشخیص منه
ختم قائله
دلیل نمیشه منکه نمیتونستم بی مسواک بمونم تا جنابعالی یادت بیفته قول جایزه دادی...
یکی دیگه بگیر

پاسخ:
پاسخ:
نچ
ما مسرف نیستیم
چرا نوچ

پاسخ:
پاسخ:
خریدی خوووووووووو
من شیرینی واسم خوب نیست چاقم میکنه ...
جایزمو بده برم بهونه هم نیار...

پاسخ:
پاسخ:
نچ
به به
ان شاء الله هر پی خیره :)

پاسخ:
پاسخ:
:))
نههههه تو نمیتونی اینکارو بکنی تازه من دیشب یاد پست فضولانه افتادم جواب اون چی شد هااااا؟
بد کردم بهت پیشاپیش تبریک گفتم شاید نفسم حق بود زد و ازدباج کردی بد کردم هااان؟؟

پاسخ:
پاسخ:
اگه نفس حق بود میشه شیرینی عروسیم
خخخخخخخخخخخ
تا اون موقع منتظر بمون
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۵:۵۶ منه پابرهنه
ایشالا هر چه زودتر

پاسخ:
پاسخ: به دعای شما
هههههه حتما یه چیزی می بینن که میگن

ایشالا به زودی

پاسخ:
پاسخ:
:)
به دعای شما
ان شاءالله
متاهل شدی؟ بابا مبارکه...

پاسخ:
پاسخ:
از ته خطی بعید بود
خوبه گفتم توهم زدم هااااااااااااا
خوبه تعجب کردم ملت هی می پرسن هاااااااااااااااااااااا
جایزه کنسل شد چون باهوش نیستی
خخخخخخخخخخخ
۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۴۸ خانوم سین
اتفاقا بعضیا حرفشون خیلی زود عملی میشه امیدوارباشید:دی

پاسخ:
پاسخ:
خدا کنه
ما که بدمون نمیاد
خخخخ
سلام دوست عزیز وبلاگ خوشگلی داری تبریک میگم بهت ... میشه یه خواهش کنم ؟ اگه میشه بیای تو وبلاگ من و تولد عشقم رو بهش تبریک بگی و من رو خوشحال کنی ، 18 شهریور تولدشه میخوام از اْان کلی تبریک واسش جمع کنم ... ممنونتم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
نمیام
خخخخخخخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی