خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

روزی شما...

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۹ ق.ظ
هرگاه دست ها را بالای سر ببری

و

هفت مرتبه بگویی:

                                 یا ارحم الراحمین؛

ندا می آید که لبیک بنده ام...

                                           

                                                      پا منبر سید حسین مومنی-حرم رضوی

 

+التماس دعای زیاد

۹۳/۰۴/۲۶
پاک باخته

نظرات  (۵)

از تلویزیون پخش میشد ؟!

پاسخ:
پاسخ: بله
نیتت اینقد پلید بود که از دور داد میزد....

پاسخ:
پاسخ:
منو شطرنجی کنید
وای بر ملا شد...
نچ نچ چقد هم پشیمونی....
چیه میخوای بقیه رو بندازی بجون من ..اصن منو خوبی استخفرالله واقعن از یه ته خطی توقع خوبی داری....

پاسخ:
پاسخ:
واقعااااااااااااااا
ب نیتم پی بردی یعنی؟؟؟
نچ نچ
نه گفتم از تو بعیده
واقعن فک کردی من باورم میشه از تو بعیده ...
کی من؟؟واقعن من حق خورم ...

پاسخ:
پاسخ:
حالا اومد دیگه
متاسفانه
فک کنم خوبی خاصی کرده بودی که دعای من نصیبت شد
خخخخخخخخخخخخخ
راز این موفقیت رو برای بچه ها هم شرح بده
خخخخخخخخخخ
ما نیز التماس دعا...

پاسخ:
پاسخ: دیشب هی یادم میومدی
هی
هی
هی
دلم برا بقیه بچه های مجازی سوخت
حقشونو خوردی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی