خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

دعای برای شفای مریضا

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۸ ق.ظ
بعضی بیماری ها

با چشم سر دیده نمی شوند...

گاهی روح آدم ها درگیر است...

برای آن ها هم دعا کنید...

 

+دارم تو تب و گلو درد می سوزم.

دعا کنید برای شبای قدر؛

سرپا بمونم.

۹۳/۰۴/۲۶
پاک باخته

نظرات  (۵)

انشالله که خدا توانش رو بهتون میده.

پاسخ:
پاسخ: به دعای شما إن شاءالله
انشاالله به زودی بهبودی کامل پیدا کنید و این شب های عزیز رو از دست ندید

پاسخ:
پاسخ: به دعای دوستان إن شاءالله
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۳ منه پابرهنه
بیماری روحی بدتر از بیماری جسمی ِ

پاسخ:
پاسخ: بسیار بسیار بدتر
از دعا هم کمی اونورتر...

پاسخ:
پاسخ:
بیا تو بدون اشکم حال دعا داری بعد میگه ندارم
من که به شخصه به خدا اونطورا هم نزدیک نیستم ولی دیشب برا همه دوستان دعا کردم....
فک کنم دعا خودت از دعا من یکی گیرا تر باشه....
ایشالا خوب میشی...

پاسخ:
پاسخ:
ته خطی!!!!!!!!!
دعا کن
و
جای خدا هم قضاوت نکن
خوبه والا
پس مامور استجابته دعاها شمایی که خبر داری حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی