خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

19 ام...

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۱ ق.ظ
بی نظر بود...

حرم بود و

من بودم و

صفحه تلوزیون...

اشک بود و

خدا بود و

خدا...

 

+شب عالی بود ؛با شدت بیماری که داشتم

+دیروز از شدت درد ؛می خواستم روزمو بشکنم که پشیمون شدم...

۹۳/۰۴/۲۶
پاک باخته

نظرات  (۱۸)

سلام پاک باخته جان
میگم پس کو لینکات؟
خو من میخوام برم وبلاگ این ته خطیه؟
کوجاس؟
...
راستی شما رازتو فاش نکردی؟فک کردی حالا روزه می گیریم ضعف جسمی داریم هوشو حواسمون سر جاش نیس؟!!
نظرارو گرفتی و خلایقو پیچوندی و هویتتو رو نکردی...
دمت گرم
...

پاسخ:
پاسخ: سلام/بنا به دلایل امنیتی لینکامو در معرض دید نمیذارم/ما نکردیم همچین جسارتی/اندکی صبر سحر نزدیک است
التماس دعا
تورو خــــــــدا التماس دعا

پاسخ:
پاسخ: حاجت روا/دعاگوتون هستیم اگه خدا قبول کنه
التماس دعا

+ مراقب سلامتیتون هم باشین.

پاسخ:
پاسخ: حاجت روا/ما نیز محتاجیم/چشم
انشاالله امشب بهتر باشید

پاسخ:
پاسخ: به دعای شما/التماس دعا
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۲ منه پابرهنه
ایشالا که همین شب ها شِفا بگیری

پاسخ:
پاسخ: إن شاءالله/بسیار ممنون
چشم اگه قابل باشم
مرسی از لطفت
بای...

پاسخ:
پاسخ:
خواهش
اگه حاج احمد متوسلیان بود
حسابی از خجالتت در میومد...
"بای " خودتی
"مرسی" خودتی
خخخخخخخ
در پناه خدا
التماس دعا
کلی اسم کتاباز رابینز آورد گوگل فک کردم این جملات تو همون کتابه که تو گفتی...
اینجا رو ببین
http://fastforward.persianblog.ir/post/85/
خوشمان آمد....

پاسخ:
پاسخ:
الان باز نمیشه
بعد میبینم
همون یباری که جایزه دادی واسه هف پشتم بسه...
از این جمله رابینز خوشم اومد....
"زندگی چقدر کسالت بار بود اگر پیش از وقوع حادثه می دانستیم که چه واقعه ای روی خواهد داد!"

پاسخ:
پاسخ:
کتاب خوبی ازش خوندی بهم معرفی کن
این جایزه خوبه
باور کن
باشه چشم....

پاسخ:
پاسخ:
آورین
جایزه داری
دانلود کردی یا دیدی خبر بده
راستی شبکه خراسان رضوی شبای احیا مستقیم حرم پخش میکنه
از ساعت 9.45 خعلی خوبه
مخصوصا بعد از دعای جوشن کبیرش
اره کمی پارازیت داره ولی داریم...

پاسخ:
پاسخ:
خب پس دانلود کن اینو که میگم
سخنرانی های آقا سید حسین مومنی درباره دعا در مهدیه تهران
شبکه تهرانم ساعت 3 تا 3.30 شب میذاره
ع خوبه میگما یه کتاب سراغ نداری واسه تقویت ایمان واسه یکی از دوستانه....
{حالا نیست خودمم اخرت ایمانم}

پاسخ:
پاسخ:
باووووووش
می گردم پیدا کردم میگم
ته خطی شبکه تهران دارید؟؟؟
ع خوب رمان هم بگو...
این لطفا گوسفند نباشید رو یادمه 2سال پیش دانلود کردم تنبلیم اومد بخونمش گمش کردم ولی تعریفشو شنیدم...
مذهبی فلسفی هم بگو در حد توانایی و مخ خود جنابم....

پاسخ:
پاسخ:
اونا رو بررسی کنم که طوری باشن که دلتو نزنن
بعد افطار برات می فرستمشون
اون گام های پرتوان اراده رو تقویت میکنه
یه برنامه چند روزه است
خعلی باحاله
داستا و رمان...

پاسخ:
پاسخ:
بله خسته نباشی
رمان می ترسم بهت معرفی کنم
خخخخخخخخخخخخخ
چندتا کتاب روانشناسی هست ولی خعلی باحاله...
گام های پر توان از آنتونی رابینز
لطفا گوسفند نباشید از محمود نامنی
مذهبی -فلسفی بگم؟
اهوم بگو....

پاسخ:
پاسخ:
زمینه مطالعاتیت بیشتر چیه؟
مذهبی؟
روانشناسی؟
؟
؟
چشم می نویسم اول باید بفهمم از زندگی چی میخوام...

پاسخ:
پاسخ:
کتاب معرفی کنم می خونی؟
راه خوبیه بهش فک میکنم....

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم
عمل کن حالا
امتحانش مجانیه
من دیشب نوشتم
یه شب قدر چند سال پیش شد {حس رو میگم} خوب نتیجه اش خوب نبود {شاید هم تو ذهن من خوب نبود و خوبیاشو ندیدم} دیگه خورد پس کله ام و سرد شدم...

پاسخ:
پاسخ:
یه دوستی دیشب بهم پیام داد:
امشب چیزایی که می خوای برات رقم بخوره رو بنویس تو یه دفتر
بعد تا سال دیگ شب قدر؛تمام اتفاقات خوب و بد ای که برات اتفاق میفته رو بنویس
تا سال بعد هم نخونشون


حالا پاک باخته بهت میگه:
اون کارو بکن
بعد میبینی که چقدر خدا نگات کرده
چقدر...
شکر که عالی بود واسه من اونطوری که میخواستم نبود...
بهتر که نشکوندی....

پاسخ:
پاسخ: کمی خودتو واسه خدا لوس نمایی
21 ام اونجوری که می خوای میشه

اوهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی