خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

روز اول

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۳۷ ب.ظ
کباب ترکی

حرم

سید عزیز

من

اشترودل باب الجواد

نماز صحن غدیر

زینب کوچولوی بحرینی

عربی دست و پا شکسته من

سیب زمینی و سالاد

آب هویج

بستنی طلاب

شربت خاکشیر

کلی سوتی های شاق و تلو تلو خوران راهی هتل شدن

 

+تو همین چند ساعت که گذشته دلم برا سید تنگ شده!

+هرچند کلی طول کشید تا اومد ولی سید دیگه یه دونس!

+فردا دوباره قرار داریم!

+قسمت نخودکی تعمیراته نمیشه یاسین خوند!

+هوس پارک ملت کردم عجیب!

۹۳/۰۶/۰۲
پاک باخته

نظرات  (۱۸)

نترسیدم فقط ناراحت شدم

پاسخ:
پاسخ:
الان که دیگه نیستی میدونم
مگه نه ته خطی مهربون؟؟؟

(پاک باخته با چشای مظلوم)
زود از کوره درمیری

پاسخ:
پاسخ:
بابا عصبانی نشدم که فقط یکم جدی شدم
تو چرا گرخیدی خووو؟
جنبه نداری دیگه

پاسخ:
پاسخ:
چرا؟؟؟
بلده ولی وقت مظلومیت نمیخنده مظلوم به من میگن که لب و لوچه ام آویزون شده بوخودا

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ
عب نداره یادت میره
و
یادت میمونه هر چیزی رو به تحریر درنیاری
مگه ته خطی خوب؟
عادم مظلوم که نمیخنده

پاسخ:
پاسخ:
کی گفته مظلوما خنده بلد نیستن؟؟
ایکون ته خطی ناراحت که به این زودیا .........نمیشه

پاسخ:
پاسخ:
الان دارم از خنده منهدم میشم
خخخخخخخخ
(آیکن مظلوم نمایی)
ولی من از دستت ناراحت شدم واقعن خشنی

پاسخ:
پاسخ:
:)
(آیکن پاک باخته مهربون با چشای مظلوم)
بداخلاق

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخ
آفرین
نترس
عصبانی نشدم اونقد
فقط یکم جدی شدم
همین
اصن من رفتم بخوابم باهات هم قهرم تو دل یک عدد ته خطی رو شکوندی

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخ
خوابت میاد میدونم
دیگه واس چی الکی شلوغ میکنی
بدو فرزندم
بدو برو لالا
دلیلت قانع کننده نیست اصن همینکه دست بزن داره خوبه...

پاسخ:
پاسخ:
برو بچه برو
...
(آیکن پاک باخته عصبانی)
بحث راعوض میکنیم
چرا بیخیال شم؟؟؟
دیدم چخد قشنگه

پاسخ:
پاسخ:
دست بزنم داره
چون دوسته منه
بله دیگه سلیقه ماست
قبوله عاغا

پاسخ:
پاسخ:
دوست خودمو
بیخیالش شو تا 110 خبر نکردم
لینک عکسو گذاشتم
برو ببین
نداریم سید شما رو میخایم
هرجا دوس داری آپلود کن لینک عکس رو بفرست

پاسخ:
پاسخ:
بد اخلاقه هااااااااااااااا
تازه داره متاهلم که میشه دیگه بد اخلاق تر میشه
همه پستات سید سید میکنی نمیگی ملت دلشون میخاد

پاسخ:
پاسخ:
خب شومام دوست سید داشته باش
عکسو کجا آپلود کنم؟
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۱۲ بنای باثوات
زیارت قبول..
سفرنامه دوس دارم.:))

پاسخ:
پاسخ:
قبول حق
اونم شما رو دوست داره
جای منم یه آب هویج بخور

پاسخ:
پاسخ:
غصه نخور
لیوانش پارچ بود جای کل شهرمون خوردم
تو هم هی بیا دل مارو بسوزون....
دعا کن دعا...
سوغاتی یادت نره

پاسخ:
پاسخ:
هنوز اصلیاش مونده
فقط ما مثه دوستان عکس نمیذاریم که زیاد بهتون فشار نیاد
به.خوش به حالتون

پاسخ:
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی