خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

خوشحال باشید

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۲۵ ق.ظ
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام

من اومدم

 

+خوشحال باشید تمام کامنتای این یه ماهو جواب دادم.

+نزدیک 30 تا پست ننوشته دارم

شاید امشب نوشتمشون

+فعلا پست هایی که قبل از سفرم می خواستم بذارم و نشد

رو میذارم و بعد سفرنامه

۹۳/۰۶/۰۶
پاک باخته

نظرات  (۱۱)

اگه دم دستته عاره

پاسخ:
پاسخ:
باوش
باشه قبول

پاسخ:
پاسخ:
الان آپلود کنم؟
عکسشو بذار خو عکس اون خوراکیا رو هم بذار

پاسخ:
پاسخ:
خوراکیا رو نمیذارم
وجدانم درد میگیره
ولی عکس تابلو رو آپلود میکنم واست
تو که نمیفرستی حداقل بذار روحم شاد شه

پاسخ:
پاسخ:
یه کبوتره تو آسمون آبی کنار یکی از گلدسته های طلایی آقا
کجاش ناقص بود واقعیت بود...
حداقل عکسشونو بذار ببینم

پاسخ:
پاسخ:
خوشکله هوس میکنیا!!
بذارم؟
اگه آره همیم فردا ازش عکس میگیرمو میزارم
دیگه نمیخای سوغاتی بفرستی بهونه نیار آدرس که دادم

پاسخ:
پاسخ:
آدرس ناقص؟؟؟
عجب
مگه تو واسه برگشتن من چیکار کردی که ازم توقع داری هااان بوخودا

پاسخ:
پاسخ: من برگشتم تو نبودی
اما
تو برگشتی من بودم
هدیه بهتر از من؟؟؟
تازشم
سوغاتی گرفتم
خودت آدرس ندادی
مخاطبا ما داریم؟؟
سلام خوش اومدی...

پاسخ:
پاسخ:
علیک السلام
:)
همین؟؟
گوسفندی
گاوی
چله ای؟؟(خخخخخخخ)
مبارکه نت دار شدی

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
سلام.زیارت قبول. ایشالا کربلا بری

پاسخ:
پاسخ:
سلام
به دعای شما
سلام دوست عزیز

وبلاگت عالیه

ولی اینو بدون هدر گرافیکی و خوشگل

اعتبار خاصی به وبلاگ میده

میخوای هدر وبلاگتو به صورت رسم الخط گرافیکی داشته باشی ؟؟

بیا تو وبم مطمئن باش دست پر میگردی

پاسخ:
پاسخ:
سلام دیدن فرمودیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی