خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ازل...

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳ ق.ظ
ما در دور دست های زمان؛

با هم زیسته ایم...

یکدیگر را انتخاب کرده ایم...

لبخند هدیه داده ایم به هم

و

خدا را هزاران بار شکر کرده ایم...

 

+پس چرا دوری از برم...

۹۳/۰۶/۰۶
پاک باخته

نظرات  (۵)

ع عاره خو من دعا میکنم واست ولی چله خداییش حوصله ام نمیکشه

پاسخ:
پاسخ:
تو دهه بگیر
هفته بگیر
اصلا یه روز
یه ساعت
فقط دعا کن
ای بابا اگه به دل سوختن بود که بنده خودم الا اینجا نبودم تو هم هی منتظری یکی واست چله بگیره

پاسخ:
پاسخ:
آخه دعای دیگران زودتر میگیره
قضیه نامه به امام رضا و اینا...
دلم واست سوخت....

پاسخ:
پاسخ:
پس الان چله رو راه میندازین دیگه؟؟؟
برا تو گذاشتم

پاسخ:
پاسخ:
آها
.

پاسخ:
پاسخ:
تو چرا دلت شکسته؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی