خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

شهید علی خلیلی

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ
علی جان

دلم برایت گرفته است

شاید هر بار که نام شهادت می آید

یا آن زمان هایی که در خیابان ها پرسه میزنم

شاید هم وقتی روضه حضرت زهرا می خوانند...

برایم دعا کن...

محتاج نگاه های پر مهرت هستم...

 

+تمام ثواب این سه روز رو هدیه بهت

+بچه ها شمام نفری یه صلوات براش بفرستید

۹۳/۰۲/۲۶
پاک باخته

نظرات  (۴)

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۳ کــربــ بلایی محـب
سلام
تو اردوگاه شهید باکری در یکی از اتاق ها که باز کردم عکسشو رو دیوار دیدم فقط اشک بود و چقدر دلم براش بیقرار و دلتنگ بود هربار وارد اون اتاق میشدم دوس داشتم ساعتها نگاش کنم ..
التماس دعا 
یازهراسلام الله
پاسخ:
سلام
خوش به سعادتت
خیلی خیلی التماس دعا

آه...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاسخ:
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاسخ:
پاسخ:
آفرین
چشم فرستادم...

پاسخ:
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی