خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

روز دوم

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۳۷ ب.ظ
خرید برای همسفرام(مثه پسرای خوب)

خبر دادن استادم فوت کرد(براش حرم دعا کردم)

رستوران لبنانیا(کُبّه خریدم)

پیچوندن خانواده و حرم خاصّه

(نمک حضرتی گرفتم + بازدید از موزه مرکزی حرم + خرید از موزه +

نماز مغرب صحن غدیر + نماز به نیابت از بعضیا + سخنرانی +

روضه سیدالشّهدا و حضرت علی اکبر "آخ که این روضه چه کرد با من"

شاید بیشتر از 3یا 4 ساعت حرم بودم)

احضار توسط مادر(وای وای که بیچاره شدم)

خرید و ساخت انگشتر عقیق( شبیه انگشتر آقاست:) زیرش تربت ریختن برام)

هتل

حرم سحرانه (به به)

۹۳/۰۶/۰۷
پاک باخته

نظرات  (۳)

نچ نچ مامانت گول چشای مظلومتو خورد واقعن که کاش من اونجا بودم در گوش مامانت هی میگفتم فیلمشه بابا این فیلمشه بعد هم جارو میدادم دستش تا.......
از هر چی بگذریم صدای سوغاتی خوش است...

پاسخ:
پاسخ:
آدرس بده دیگه
با سوغاتی برسیم خدمت
عه چه باحال چرا من میرم مشهد از این کارا نمیکنم واقعن..
خدا استادتو بیامرزه
نمک حضرتی نشنیده بودم...
نماز به نیابت از بعضیا مثلا کی میتونه باشه؟؟{مدیونی اگه فک کنی فضولم }
مادر کتکت هم زد {کاش زده باشه}
این انگشتر هم با حاله مبارکت باشه...
حالا سوغاتی ما چی شد؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
دیگه همه چیزو که نمیشه باز کرد
کتک؟؟
با چنان چشای مظلومی رسیدم که کلی هم پذیراییم کردن
ممنون
ان شاءالله انگشتر عقدم
سوغاتی رو بی خیال شو دیگه
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۵۱ دخترکه روستایی
ب شهر ما خوش اومدی هااا

پاسخ:
پاسخ:
ممنون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی