خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

روز سوم

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ب.ظ
حرم

(نافله شب + نافله صبح + نماز صبح "آخ که چسبید"

چرخوندن همسفرا تو حرم + روضه حضرت زهرا(س) +

یه خادمی تپل اونم رو به روی ضریح + حاجت روا شدن +

عکس خانوادگی "تا هشت صبح حرم بودم" )

هتل

حرم(ساعت 11!!! فک کن فقط سه ساعت خوابیدم)

قرار با سید ("به به" +

هم صحبتی با یه حاج خانم اراکی تو مدت منتظر سید موندن)

نماز ظهر حرم

کافی شاپ و نهار خفن(پیتزا و سالاد گسلا "آخ که سید تو سفارش چه 7خطه")

BRTسواری تا میدون بسیج(غرغرای من به جون سید)

مترو(آخ که چقد خاطره دارم ازش)

دانشگاه فردوسی

(شهدای گمنام "آخ که بهشته منه"+ دیدار مسجد مادر + باختن سید +

دیدار رفقای چند ساله"اونم سه ساعت" + سوتی در حد المپیک)

مترو سواری(چقد خوشم میاد کارت مترو رو پس میدم و پولو پس میگیرم)

کافی شاپ(قرار بود سید شیرکاکائو بده که میلک شیک گرفتم"خخخخ")

بستنی قیفی ایتالیایی(با نون سنتی وسط خیابون امام رضا(ع) )

وداع با سید(چقدر ناراحت شدم "اوووووم")

هتل(سوزوندن دل همسفرا)

الماس شرق و بازار بین المللی(ذرت مکزیکی + ذغال اخته)

رستوران لبنانیا(شاوِرما گوشت + مشکَّل + قهوه ترک)

هتل(چای داغ و دم کرده مخصوص زن دایی)

 

۹۳/۰۶/۰۷
پاک باخته

نظرات  (۸)

نمیگم نه نمیگم نههههه

پاسخ:
پاسخ:
باشه نگو
پس منتظر عکساش باش...
نمیگم ماشالا اصن چش ندارم ببینم بقیه خوراکی میخورن حرفیه

پاسخ:
پاسخ:
باش پس عکساشو بذارم دیگه؟؟؟
میگی ماشاءالله یا عکسا رو بذارم؟
نگو دیگه خو چشم میخوری شما

پاسخ:
پاسخ:
باوووووووش
فوووووووووووت اسفند.
بچه چیزی نخورده.
اسفند کن. ناس خوندم.

پاسخ:
پاسخ: دلتون بسوزه الان نیم کیلو بستنی رو تنهایی خوردم
آفرین خاطره
آفرین
ودرنهایت تعجب من از میزان گنجایش معده شما در یک روز الان سالمین؟؟؟!!!!

پاسخ:
پاسخ:
بله
بگو ما شاءالله
تازشم نصف شبا دوباره گرسنه میشم ...
عههه چقد خوراکی خوردی تو یه روز
الماس شرق رو دوس دارم باحاله ..
بازم عهه چقد خوراکی خوردی

پاسخ:
پاسخ: بگو ما شاء الله
چقد بهت خوش گذشته همش حرم بودی

پاسخ:
پاسخ:
اوهوم...
خانواده دیگه دادشون در اومده بود
فک کنم روزی 5 ساعت کم کمش حرم بودم
کاش دوباره قسمت شه
آخ که چقد دلم حرم میخواد
آخ...

پاسخ:
پاسخ:
قسمتتون شه به زودی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی