خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

روز چهارم

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۳۷ ب.ظ
هتل(نماز و ناهار و ...)

طرقبه

(خرید کلی خوراکی + چادر نماز مادر + یکمی تفریح + آشنایی با یه آدم خوب)

هتل (استراحت)

حرم

(نماز مغرب تو گوهرشاد + پنجره فولاد + صحن گردی +

دعای توسل سلحشور + دیدن کاروان حج دانشجویی و شعر خوانیشون +

روضه کربلا و عرض ارادت به امام رضا(ع) + رسیدم دم باب الجواد ؛ یه گروهی

داشتن کربلا می گرفتن از آقا مام نشستیم پیششون "اساسی چسبید"

:تا 11 یا 12 حرم بودم:)

خرید خوراکی برای همسفرا

هتل

 

۹۳/۰۶/۰۷
پاک باخته

نظرات  (۲)

چی بودن حالا بوگو من دارم از فضو...نه نه از کنجکاوی میمیرم...
عه من اینقد دوس دارم مردم حاجت روا میشن فک می کنم یه چیز عجیبه

پاسخ:
پاسخ:
بابا باور کن شعر اصلی هم ... داشت
اصلا عجیب نیست
ما روزی هزار بار حاجت روا میشیم
ع یادم رفت پست قبلی حاجت روا شدن گفتی جدی حاجت روا شدی؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
چند تا باهم
اصل کاریه مونده ولی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی