خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

روز پنجم

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ب.ظ
هتل(نماز + ناهار + کلی کارای باحال)

"نزدیکای ساعت 3 خانواده رفتن طرقبه و ما حرم"

:خرید از این 2 تا فرفره چوبی تو راه:

بازار سرشور (نشد که خونه بچگی های آقا رو ببینم)

حرم

(اذن دخول با کلی حال + صحن انقلاب + صحن آزادی +

نماز + مراسم گلبارون صحن جمهوری + صحن گردی و زیارت +

مولودی خوانی ولادت خانم +قسمت فرهنگی حرم + دیدار با سید +

گرفتن کتاب مسابقه از خادما + نماز حاج آقا خزایی صحن جمهوری +

امین الله سلحشور + جشن حرم + وداع با حرم)

خیابون گردی با سید 

شام(سید قارچ برگر خواست و من ذغالی مخصوص؛ وسطای خوردن فهمیدیم 

من قارچ خوردم و اون ذغالی "خخخخ" بعدشم سیب زمینی زدیم با پنیر)

احظار توسط مادر(اوف اوف چه استرسی داشتم من)

وداع با سید عزیز

هتل(بستن چمدان ها حرکت)

وداع با حرم که رو به روی ما بود و گلدسته هاش پیدا.

فرداشم که رسیدیم خونه...

 

+خاطرات زیاد بودن تلگرافی نوشتم ولی جذاباش خودشون 

پست میشن بعدا

+هیچ حرمی اندازه حرم اول صفا نداشت

خط به خط اذن دخول رو اشک ریختم 

تمام اعمالش با صفا انجام شد؛ حتی تو راه هتل و حرم که

نیابتا از دوستان انجام شد و هدیه شد به شما.

 

۹۳/۰۶/۰۷
پاک باخته

نظرات  (۱۰)

خداروشکر که تلگرافی بود من سر همین تلگرافیتا هم دلم اب شد بیشتر از این تو ضیح میدادی دق می کردم....
{حسود هم خودتی}

پاسخ:
پاسخ:
نچ نچ
حسود؟؟؟
حسود ماله یه دقیقه هست...
تلگرافی دل ملتو سوزوندید...!
.
.
زیارت قبول

پاسخ:
پاسخ:
قبول حق
چه کنیم دیگه کاریه که از دستمون بر میاد
والا
قسمت خودتون ان شاءالله
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۵۳ منه پابرهنه
پس شما هم مشهد بودی
قبول باشه

پاسخ:
پاسخ:
بله
قبول حق باشه
ذغالی نه زغالی. هیچ کدام

پاسخ:
پاسخ:
نوشتم ذغالی دیگ!!!!!
زیارت قبول
وسطای غذا حس چشایی برگشته

پاسخ:
پاسخ:
قبول حق
به به لبخند بر لب
چه کنیم دیگه ما وقتی گشنمونه فقط می خوریم.
دلمان خواست

پاسخ:
پاسخ:
چی؟
ذغالی یا قارچ؟
خوش بحالتون...
قبول باشه

پاسخ:
پاسخ:
قسمت شما شه با صفا ترش
ممنون
قبول حق باشه
زیارت قبول
خوش به حالت امیدوارم منم بتونم امسال برم

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله منم دعا میکنم مشرف شید
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۱۰ دخترکه روستایی
پس خوش گذشته ب سلامتی؟؟

پاسخ:
پاسخ:
بعله
چجورم
دلم واسه حرم آقا تنگه...
سفر خوش بگذره...
سلام مارم برسونین...


پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله به زودی قسمتتون شه
من برگشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی