خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

برای تو همدمم...

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ب.ظ
بی تو؛

به قول مژگان عباسلو:

                 

               من مجمع الجزایر تنهایی و غمم

                                             

                                                      پهلو بگیر، پهلوی من؛ شاد کن مرا

 

 

 

۹۳/۰۶/۰۷
پاک باخته

نظرات  (۶)

پس عهههه چه قشنگا {منظور دوتا قشنگه}

پاسخ:
پاسخ:
آفرین
:))
عهه چه قشنگ ....

پاسخ:
پاسخ:
شاعرش قشنگه
دیدم که میگم
آخی چه بیت با نمک و خوبی ه

پاسخ:
پاسخ:
بله:)
چرا خواهر همینطوره...
اینجا زن رو به چشم یه "چیز"می بینن نه آدم
در انحصار یه مرد باید باشی تا امنیت داشته باشی
ببین من خودم چادری ام آرایش هم نمی کنم ولی برخورد ها رو که می بینم...
یه روز بی چادر رفتم بیرون
داشتم می رفتم کوه
ملت قورتم دادن هر کس می رسید یه تیکه ای می انداخت
با اینکه مانتوم هم پوشیده و بلند بود

پاسخ:
پاسخ:
این رو قبول دارم که جامعه وضع نامطلوبی داره پیدا میکنه اما
به شخصه هم با خواهران کار کردم و هم با برادران و رفتار هاشون
با هم رو دیدم .
اعتقاد دارم زن تربیت کننده است و در تمام مراحل حتی نگاه لحظه ای
در خیابان، این خانم ها هستند که رابطه و مرد رو مدیریت و کنترل می کنند.
من نمیگم آقایون حق دارند اما؛
خداوند اون ها رو ذاتا این طور آفریده و این نیاز داشتن ذاتشون هست حالا اگر تقوا نداشته باشن اوضاع بدتر هم میشه براشون.
البته خدا هم مرد و هم زن رو به تقوا و نگه داشتن چشم دعوت میکنه.
یکی از برتری های چادر همین هست که جامعه رو حفظ میکنه علاوه بر
اینکه بانویی رو هم که چادر سرش هست خارج از دید نامحرم قرار میده.
چادر و حجاب به تنهایی کافی نیست و یک خانم حتما باید در کنار اون عفاف
در رفتار و گفتار رو هم داشته باشه.
یک خانم خیلی از کارها رو نباید در مقابل نامحرم انجام بده؛ و این سلب آزادی نیست
چرا که یک استاد دانشگاه هم خیلی از کارها رو دیگه انجام نمی ده به ایم میگن
حفظ شان و جایگاه.
زن از شان ویژه ای برخوردار هست پس مسئولیتش خیلی سنگین هست.
موارد بالا رو کلی گفتم
قصدم جسارت به بانو کفتر بانو نبود.
:))
قشنگه

پاسخ:
پاسخ:
بله
همه شعراشون قشنگ بود
بخونیدشون
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۰۹ دخترکه روستایی
جمله بسی مفهومی اس:))

پاسخ:
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی