خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

شام تنهایی

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ب.ظ
تا حالا ،

دو بار تو قبر خوابیدم...

یک بار شهید گمنام خودمون

یک بار هم شهید گمنام دانشگاه دوستام....

اندازه یه نماز خوندن توش بودم

ولی

سردی شو

تنگی شو

قربت شو

حس کردم...

مراقب ثانیه هامون باشیم...

یه شبی لازم مون میشن...

۹۳/۰۶/۱۰
پاک باخته

نظرات  (۱۴)

خوش ب حالتون ...برای چند دلیل

بماند...

پاسخ:
پاسخ:
قسمت خودتون
باوش
قربت یا غربت ؟

پاسخ:
پاسخ:
شاید غربت رو هم بشه اونجا جا داد
آره غربت هم داشت...
دیگه از بس معروفیم دیگه..
اینجا خواننده خرم آبادی هم داری جز من؟؟؟
عاغا اون آخرای آدرس مارو سانسور کن بجون خودم سرراسته فردا پس فردا لو میرم...

پاسخ:
پاسخ:
باشه حذف میکنم
مامور پست خودش بلته با همین آدرس

پاسخ:
پاسخ:
به به پس تو پست خونه هم آشنا داری...
باشه خو
بنویس لرستان- خرم آباد- سه راه گلدشت شرقی منزل یک عدد ته خطی

پاسخ:
پاسخ:
خسته نباشی...
باشه برو سر سه راهی یه تابلو بگیر دستت که
روش نوشته باشه ته خطیم
تا مامور پست بده دستت
خوش بحالشون زرنگیا تو هم میدونی ما اینجا مجازی هستیم تارف بروجردی میزنی بهمون....

پاسخ:
پاسخ:
نچ تعارف نیست
آدرس بدید بفرستم
مال بقیه رو فرستادی واسشون؟؟

پاسخ:
پاسخ:
فقط ماله دوستان حقیقی رو دادم
عههه چقد خوش بحالم بشه من
الکی داری میگی عاره؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
نچ
راس میگم
برا همه دوستان هست
چی گرفتی؟؟

پاسخ:
پاسخ:
تابلو
نمک حضرتی
گل گلبارون مراسم گلبارون حرم
نخود کشمش
میوه خشک
...
عجبا همینجا بودم عاغا نوشتم
من این چیزا حالیم نیست سوغاتی منو بده وگرنه
همین که گفتم وگرنه برقامون رفت...شانس داریا

پاسخ:
پاسخ:
چی فکر کردی؟؟
خدا با ماست...
آدرس بده سوغاتی تو بفرستم
اتفاقا سوغاتی گرفتم
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۲۱ بنای باثوات
چه تجربه ای!!!!!
دوست دارم قبل از مردنم یه بارم شده تجربه کنم..

پاسخ:
پاسخ:
حتما این کار رو بکنید
دو رکعت نماز بخونید
و زیارت عاشورا وقتی تو قبر هستید
بعدم سرتون رو ؛ رو زمین بذارید و ازش قول بگیرین که قیامت شهادت بده.
منم یه شب رفتم قبرستون ............{حوصله ندارم ماجراشو تعریف کنم }
ع راستی سلام سوغاتی من کو؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
اومدی پیشواز که سوغاتی می خوای؟؟؟
(آیکن پاک باخته ای دست پیشو گرفته)
هـی خدا...

پاسخ:
پاسخ:
ها؟؟؟
همه میرن امتحان میکنن این قبر رو باید منم برم

پاسخ:
پاسخ:
برو برو
حتما برو...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی