خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

یه خبر خوش دیگه

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ
سری پیش که رفتم مشهد؛

بهمن ماه بود؛

یه نامه برا امام رضا تو ضریح انداختم

که چندین صفحه آچار بود...

یکی از چیزایی که خواسته بودم تاهل بچه ها بود و خودم...

آقا تو این 4 ماه چندتاشون پریدن

فعلا فقط آقا به ما نگاه نمیکنه ....

 

+یکی دیگه از دوستامم داره متاهل میشه

اونم سیده...

+خیلی خوشحالم...

+برا خوشبختیش دعا کنید...

+این مورد با مورد پایینی ایضا اون سید که باهاش مشهد بودم یکی نیست...

۹۳/۰۶/۱۰
پاک باخته

نظرات  (۱۳)



بسلامتی

پاسخ:
پاسخ:
قسمت دوستان:)
وا چرا قـر تعطیله؟

پاسخ:
پاسخ:
تو ولیمه کربلا قر میدن آخه؟؟؟
اصلا به من میاد عروسیم از این جلافتا داشته باشه؟؟؟
۱۱ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۱۶ منه پابرهنه
کاش گفته بودم اسم منم مینوشتی تو لیستت

پاسخ:
پاسخ:
این دفعه حتما می نویسم
ایشاالله خبر تاهل شما بیایم عروسی قـر بدیم

پاسخ:
پاسخ:
به امید نگاه خدا و دعای دوستان
نچ نچ
قر اینا تعطیله تو عروسی ما
والا
اتفاقا به نظر من آقا داره ویژه شما رو نیگا میکنه مشخصه یکی فرشتشو داره واستون پیدا میکنه دی

پاسخ:
پاسخ:
ای بابا
خووووووو زودتر تو یه اتفاقی ما رو آشنا کنن دیگه
بنده خدا تنهاست و دلتنگ
والا
ع خب چه کاریه چرا جلو آشنایی دونفرو میگیری اصن خدارو خوش مباد...

پاسخ:
پاسخ:
بابا من براشون فرستادم
ایشون عجله فرمودن
سلام

گله دارم در حدلالیگا
صد دفه ازتون آدرس وبلاگ ته خطی رو خواستم
خو بگید نمیدم ..خلاص!والا
نکنه وب ندارن اصن؟!


پاسخ:
پاسخ:
خدا رو شکر قبل اینکه دعوا کنید گذاشتم
این شد دومین دفعه که بی صبری کردینو دعوا
خو بنده از زمستون پارسال خواننده وبت بودم

پاسخ:
پاسخ:
این دفعه ایشالا
خو اسم مارو هم تو اون صفحه آچارت میاوردی اون گوشه موشه هاش هم قبول بود...
حالا غصه نخور ایشالا نفر بعدی شما اصن بگو خودمون واست آستین بالا میزنیم یکی گیر میاریم واست

پاسخ:
پاسخ:
دست شما درد نکنه
میگم بهمن رفته بودم
خوشبخت شه.
قسمت شما

پاسخ:
پاسخ:
به دعای شما
خدا کنه
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۲۴ بنای باثوات
ای شالا نفر بعدی شمایی..
:))

پاسخ:
پاسخ:
اومممممممممم
دعا کنین
چله بگیرین برام
آفرین
به به
همتون دعوتین
نه روانشناسی دوس دارم...عاشقشم...
تو رشته ت چیه؟

راستی این ف.ن کیه؟برام آدرس نذاشته
دیدم واسه تو هم پیام گذاشته پرسیدم

پاسخ:
پاسخ:
اون تو رو از کجا میشناسه؟؟؟
خب اگه دوس داری بخون...
من کامپیوتر
چه خوب...

پاسخ:
پاسخ:
قسمت دوستان
قسمت خودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی