خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

هوای تو...

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۳۱ ب.ظ
می گوید:

بی خیال

صدایی امّا، در دلم پاسخ می دهد:

نمی شود.

آخر پر از خیالم...

۹۳/۰۶/۱۰
پاک باخته

نظرات  (۱۳)

۱۲ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۴۲ منه پابرهنه
سلام دوست عزیز
به خوندن این پست در وبلاگ من دعوت شدید
لطفا بخونید

منتظر معرفی کتاب تو وبلاگتون هستم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون
اومدم
سلام وبلاگتون خیلی خیلی عالیه.
تقریبا همه مطالبشو خوندم خیلی عالی بودند.
لطفا به وبلاگ منم یه سری بزن و نظری بذار.
راستی اگه با تبادل لینک موافقی لینکم کن و خبر بده لینکت کنم.
منتظر نظر و جوابت هستم یا علی.


پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون که اومدی
ای بابا ....

پاسخ:
پاسخ:
:)
همچین کم صبری هم نبود...
صد سال پیش آدرسو خواسته بودم ....
قبل ماه رمضون
فک کنم


پاسخ:
پاسخ:
من تازه نتم وصل شده
دو یا سه روز
پست هامم دوستی لطف می کردن میذاشتن
من فقط نظرات رو می خوندم
عرض کرده بودم خدمتتون
شمام که قبول کردی
بابت دعوا ..معذرت..

پاسخ:
پاسخ:
خواهش
چه زود جواب دادید.جوهر کامنت خشک نشده!!!!

بسی سپاس

پاسخ:
پاسخ:
آخه من قبل اینکه بگید کامنت دادم
نه! نمی شود...


پاسخ:
پاسخ:
:)
اونوخت تو اون رگ پدر جدی بنده رو چطور تو این فاصله دیدی؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
دیگه اینا جز اسراره
من کی گفتم مال کرمانشام تو آدرس که گفتم لرستان ..............
البته یه رگه کرد هم دارم بنده

پاسخ:
پاسخ:
منظورم همون یه رگت بود
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۵۱ هیئت اباصالح المهدی (عج) شهر ایور
گفتم به مهد? بر من دلخسته رو کن
گفتا ز تقوا کسب عز و آبرو کن

گفتم دلم با نور ایمان منجلی کن
گفتا تمسک بر کتاب و هم عمل کن

گفتم ز حق دارم تمنای سکینه
گفتا بشوی از دل غبار حقد و کینه

گفتم رخت را از من واله مگردان
گفتا دلی را با ستم از خود مرنجان

گفتم به جان مادرت من را دعا کن
گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن


سلام چقدر وبلاگت خوشگل و ناز شده
منم یه سایت توپ دارم حتما بهم سر بزن خیلی خوشحال میشم
مطالبی خوبی توش میذارم
راستی نظر یادت نره
با تبادل لینکم موافقم
منتظر حضورت هستما

پاسخ:
پاسخ:
سر زدم
یا خدا تازه بعد این همه مدت میگه لیلی زن بود یا.........

پاسخ:
پاسخ:
خو کرمانشاه کرد داره دیگه
لر نداره که
همه خیالات دارن ولی اینکه عادم به خودش میگه بیخیال یعنی به قول ما لرا میزنه به بی عاری

پاسخ:
پاسخ:
مگه تو لری؟؟؟
و من همچنان بیخیال میگویم به خودم...

پاسخ:
پاسخ:
آدرستونو میذارین؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی